Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Φιλομένο:"Έφτασα μια ανάσα από τον Ολυμπιακό"


Ο Λούσιο Φιλομένο μίλησε για το πέρασμα του από τον Αστέρα Τρίπολης, τον ΠΑΟΚ και την παρολίγον μεταγραφή του στον Ολυμπιακό.

Αναλυτικά τα όσα είπε ο 30χρονος άσος του ΠΑΟΚ στο Arcadia-Sports: Είσαι έτοιμος για τον αγώνα με τον Αστέρα; "Η αλήθεια είναι ότι τελευταία νοιώθω καλύτερα. Ξεπερνάω το πρόβλημα τραυματισμού και έχω χρόνο συμμετοχής. Αλλά ακόμα δεν είμαι έτοιμος να αγωνιστώ ενενήντα λεπτά". Ποιος πιστεύεις ότι θα κερδίσει στον αγώνα της Τούμπας; "Είναι δύσκολο ματς. Είμαστε καλή ομάδα. Και ο Αστέρας, όμως, αγώνα με αγώνα βελτιώνεται. Παίζει καλό ποδόσφαιρο και παίρνει αποτελέσματα. Είναι οργανωμένη ομάδα στον τρόπο που αγωνίζεται. Ο Αστέρας έχει καλή επιθετική ανάπτυξη, ενώ πολύ δύσκολα δέχεται και γκολ. Επίσης, πρέπει να προσέξουμε τις αντεπιθέσεις τους". Πόσο σημαντικό είναι το γεγονός ότι ο Τσέζαρεκ είναι τιμωρημένος και δεν παίζει; "Ο Ντάνιελ είναι σε μεγάλη φόρμα φέτος. Σκοράρει συνεχώς. Είναι σημαντικός παίκτης για τον Αστέρα. Όμως, υπάρχουν και άλλοι επιθετικοί στην ομάδα που είναι επικίνδυνοι. Για παράδειγμα, ο Καούνος και ο Έντερ έχουν τρομερή ικανότητα και στο σκοράρισμα και στο να κινούνται αποτελεσματικά μέσα στη μεγάλη περιοχή". Τι θυμάσαι πιο έντονα από τα δυο χρόνια παρουσίας σου στον Αστέρα; "Τι να πρωτοθυμηθώ. Βρήκα υπέροχους ανθρώπους στον Αστέρα που μου συμπεριφέρθηκαν άψογα. Πέρασα υπέροχες στιγμές. Έκανα φίλους αλλά τώρα είμαι στον ΠΑΟΚ. Είμαι επαγγελματίας και θέλω να κερδίσουμε. Έχω καλή σχέση με όλα τα παιδιά στον Αστέρα. Βρεθήκαμε πολύ κοντά τα δυο χρόνια που ήμουν στην ομάδα". Με ποιόν θα ανταλλάξεις φανέλα; "Δεν ξέρω. Θα δούμε στο τέλος του αγώνα. Με τα περισσότερα παιδιά που είναι στον Αστέρα έχουμε ζήσει πολλά μαζί. Είμαι κοντά με τον Καρντόσο, το Νταμόντε. Αλλά έχω φιλικές σχέσεις και με παίκτες όπως ο Λαζαρίδης και ο Φυτανίδης. Ο Λαζαρίδης, άλλωστε, ήταν αυτός με τον οποίο ανταλλάξαμε φανέλες στο πρώτο ματς στην Τρίπολη". Ποια ήταν η πιο σημαντική στιγμή που έζησες στον Αστέρα; "Ήταν πολύ ωραία βραδιά όταν κερδίσαμε τον Ολυμπιακό την πρώτη χρονιά στη Superleague. Το γκολ που σημείωσα εκείνη τη μέρα θα το θυμάμαι για πάντα. Αλλά ήταν πολλές οι καλές στιγμές στον Αστέρα. Για παράδειγμα, τότε είχαμε κερδίσει στην Τρίπολη, Παναθηναϊκό, Ολυμπιακό, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ". Τελικά ΠΑΟΚ ή Αστέρας; "Νοιώθω τυχερός που στην Ελλάδα αγωνίστηκα σε αυτές τις δυο ομάδες. Και το λέω αυτό γιατί είναι πολύ οργανωμένες και σοβαρές. Στον Αστέρα άφησα φίλους. Και αυτό είναι που μένει. Αλλά το ποδόσφαιρο και η ζωή τα έχουν αυτά. Σήμερα είσαι εδώ, αύριο αλλού. Ο ΠΑΟΚ, μου παρέχει τα πάντα. Έχει εξαιρετικούς ανθρώπους στο περιβάλλον της ομάδας, όπως είχε και ο Αστέρας". "Δεν ήθελε να ανανεώσω στον Άστέρα η διοίκηση" Έχεις μόνο καλές αναμνήσεις από την Τρίπολη; "Όχι. Θα έλεγα ψέματα αν σου απαντούσα ναι. Στον πρώτο αγώνα (Αστέρας-ΠΑΟΚ 1-1) πληγώθηκα πολύ όταν κάποιοι στην κερκίδα μου έδειχναν ευρώ! Δεν ξέρουν την αλήθεια, γι' αυτό το έκαναν. Δεν έφυγα από τον Αστέρα λόγω χρημάτων. Αν και αυτό ειπώθηκε όταν έφυγα. Δεν έγιναν έτσι τα πράγματα όμως. Ο Αστέρας δε μου πρόσφερε το συμβόλαιο που μου πρόσφεραν κάποιες από τις ομάδες που με ήθελαν. Αυτό δεν είναι κακό. Κακό είναι ότι δε μου είπαν την αλήθεια. Δηλαδή ότι δε με θέλουν! Αν αυτό γινόταν και πιο τίμιο θα ήταν και ο κόσμος θα καταλάβαινε γιατί έφυγα". "Μου χρωστάνε χρήματα από τον Αστέρα" Τι θέλεις να πεις; "Δεν μπορώ να ξέρω αλλά με αυτή την τακτική ο κόσμος στράφηκε εναντίον μου. Εγώ ήθελα να παραμείνω στον Αστέρα αλλά ποτέ δε μου έγινε προσφορά, για μεγαλύτερο συμβόλαιο, όπως ειπώθηκε από μέλος της διοίκησης το καλοκαίρι. Δεν έφυγα για τα χρήματα. Απλά, κανείς από τον Αστέρα δε μου εγγυήθηκε νέο συμβόλαιο. Και θα σου αποκαλύψω κάτι που το λέω για πρώτη φορά. Αγαπώ τον Αστέρα και σέβομαι όσα πέρασα εκεί. Αν δε συνέβαινε αυτό, τόσο καιρό θα είχα κάνει προσφυγή στη FIFA για τα χρήματα που μου οφείλει η ομάδα και δε μου τα έχει δώσει. Και σε αυτή την περίπτωση καταλαβαίνεις τι προβλήματα θα δημιουργούσα στην ομάδα. Αλλά δεν το κάνω και περιμένω, γιατί δεν ξεχνάω όσα πέρασα εκεί". "Δεν είναι καλό να παίρνει 13 χρόνια η ίδια ομάδα του πρωτάθλημα" Πρόσφατα δήλωσες σε συνέντευξη σου ότι είναι καλό να μην πάρει ο Ολυμπιακός το πρωτάθλημα; "Δεν θέλω να παρεξηγηθώ. Εκτιμώ τον Ολυμπιακό και τους φιλάθλους του. Γνωρίζεις καλά ότι πέρυσι έφτασα μια ανάσα από τον Ολυμπιακό, αλλά δεν πήγα γιατί ο Αστέρας δε συμφώνησε στα χρήματα. Όμως άλλο αυτό και άλλο μια ομάδα σε μια χώρα να παίρνει το πρωτάθλημα 13 χρόνια. Δεν είναι καλό για την εικόνα της ποδοσφαιρικής χώρας. Δεν σε αντιμετωπίζουν σοβαρά ως πρωτάθλημα. Είναι καλό να αλλάζουν οι ομάδες που πρωταγωνιστούν, διότι έτσι υπάρχει μεγαλύτερη ισορροπία σε όλους τους τομείς. Και κυρίως οικονομικά. Όταν μια ομάδα, όχι από τις μεγάλες, καταφέρει να βγει στην Ευρώπη τότε θα αποκτήσει εμπειρία και οικονομικά θα είναι πιο ισχυρή. Με αυτό τον τρόπο θα μπορεί να επενδύσει και να γίνει ανταγωνιστική. Και πιστεύω ότι ο ανταγωνισμός σημαίνει πρόοδο. Αυτό ήταν που ήθελα να πω και τίποτα παραπάνω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: