Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

ΠΑΟΚ Να αποδείξω ότι είμαι καλή μεταγραφή


Επιστροφή στην Ελλάδα για τον Εντίνιο και επιστροφή ξανά σε δικέφαλο. Αυτή τη φορά όμως του Βορρά. Ο Πορτογάλος επιθετικός θα αγωνιστεί στον ΠΑΟΚ για τους επόμενους έξι μήνες με οψιόν αγοράς 1.2 εκ ευρώ και δηλώνει ότι επιθυμία του είναι να πείσει τους ανθρώπους της ομάδας να τον κρατήσουν και για πολύ παραπάνω. Ο Εντίνιο λίγο πριν την αναχώρηση από την Πορτογαλία μίλησε στον Libero 107.4.Αρχικά μιλώντας για τους στόχους του με την φανέλα του ΠΑΟΚ, ο Εντίνιο επεσήμανε πως θέλει να αγωνιστεί σε όσα περισσότερα παιχνίδια μπορεί και να σημειώσει πολλά γκολ ώστε να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ να πετύχει τους στόχους του: «Ο στόχος μου είναι να βοηθήσω τον ΠΑΟΚ να πετύχει τους στόχους του, να παίξω σε πολλά παιχνίδια και να σκοράρω πολλά γκολ, να αποδείξω σε όλους ότι ο Εντίνιο είναι μια πολύ καλή μεταγραφή. Η πρώτη μου εντύπωση όταν έμαθα την πιθανότητα να έρθω στον ΠΑΟΚ ήταν πολύ καλή, ήμουν χαρούμενος και ένιωσα ευτυχισμένος. Ξέρω την ομάδα, έχει μεγάλη ποιότητα και νομίζω ότι μπορώ να βοηθήσω πετυχαίνοντας όσο το δυνατόν περισσότερα γκολ. Επίσης το να παίζει κανείς στην Τούμπα, μπροστά σε ένα τόσο ενθουσιώδες κοινό θα είναι πολύ όμορφο για μένα».Για τους λόγους που τον έκαναν να αποχωρήσει από την Μάλαγα ο διεθνής Πορτογάλος επιθετικός τόνισε χαρακτηριστικά: «Στην Μάλαγα αρχικά έπαιζα πολύ και σκόραρα αρκετά αλλά στην συνέχεια δεν ήμουν πρώτη επιλογή του κόουτς και καθώς θέλω να αγωνίζομαι στην εθνική Πορτογαλίας, ήθελα να πάω κάπου όπου θα παίζω πολύ, τότε ήρθε και η πρόταση του ΠΑΟΚ. Έρχομαι λοιπόν με στόχο να κερδίσω θέση βασικού στην ομάδα και να την βοηθήσω να κάνει μια πολύ καλή πορεία. Ξέρω καλά το ελληνικό πρωτάθλημα και δεν θα χρειαστώ χρόνο προσαρμογής, νομίζω ότι έκανα την καλύτερη επιλογή για μένα».Ενόψει Παγκοσμίου Κυπέλλου ο Εντίνιο θέλει να έχει παιχνίδια στα πόδια του προκειμένου να μην χάσει την μοναδική ευκαιρία να ταξιδέψει με την Εθνική ομάδα της Πορτογαλίας στη Νότια Αφρική: «Ο ΠΑΟΚ είναι μια μεγάλη ομάδα και έχει τον σεβασμό όλων, μίλησα και με τον προπονητή της εθνικής Πορτογαλίας, τον κ. Κεϊρόζ και συμφωνήσαμε πως θα είναι καλύτερα για μένα να βρίσκομαι σε μια ομάδα που θα αγωνίζομαι πολύ ώστε να μπορέσω να διατηρήσω την θέση μου στην Εθνική».Σχετικά με την θέση την οποία του αρέσει να αγωνίζεται δήλωσε: «Αυτό που μου αρέσει είναι να παίζω στην κορυφή, ως στράικερ, είμαι καθαρόαιμο εννιάρι, έτσι προτιμώ να παίζω μπροστά. Αν όμως η ομάδα θελήσει μπορώ να αγωνιστώ και στα πλάγια όπως έκανα στο παρελθόν αλλά σίγουρα προτιμώ να αγωνίζομαι στην κορυφή της επίθεσης ώστε να έχω την ευκαιρία να σκοράρω περισσότερο».Τέλος, ο Αρμάντο Εντίνιο επεσήμανε πως επιθυμία του είναι να αποδείξει στον ΠΑΟΚ ότι αξίζει να πληρώσει τη ρήτρα το καλοκαίρι ώστε να παραμείνει για πολλά χρόνια στο δικέφαλο του Βορρά: «Σίγουρα θα ήθελα να μείνω περισσότερο από 6 μήνες στον ΠΑΟΚ, αυτό που πρέπει να κάνω είναι να δουλέψω σκληρά για να κερδίσω μια θέση στην ενδεκάδα και να δικαιώσω όλους όσους με έφεραν στον ΠΑΟΚ. Να έχουμε μια καλή σεζόν με την ομάδα ώστε να κάνω τον ΠΑΟΚ να πληρώσει την οψιόν και να με κρατήσει κι άλλα χρόνια στην ομάδα. Όμως είναι ακόμη λίγο νωρίς και φυσικά δεν εξαρτώνται όλα από εμένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: