Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Αναστασιάδης:"Μάνατζερ μου η Παναγιά"!


Ο Άγγελος Αναστασιάδης μίλησε για το ματς του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό και την επιστροφή του στην Ελλάδα.

Ο Άγγελος Αναστασιάδης μιλά στο «GOAL Χωρίς Σύνορα» Σάββατο στις 12 το μεσημέρι στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και παίρνει θέση για το "καυτό" θέμα της ενδεχόμενης επιστροφής του Δημήτρη Σαλπιγγίδη στον ΠΑΟΚ, με αποκαλύψεις που θα συζητηθούν! Για το ματς ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον ΠΑΟΚ είπε: "Μπορούσε να διεκδικεί ο ΠΑΟΚ γιατί αν θυμάστε στον πρώτο γύρο όταν ήρθε ο Ολυμπιακός εδώ ήρθε χωρίς προπονητή στην ουσία. Αν ο ΠΑΟΚ είχε κερδίσει εκείνο το παιχνίδι δεν ξέρουμε πως θα αντιδρούσε ο Ολυμπιακός στη συνέχεια γιατί με το διπλό στην Τούμπα πήρε πάνω του και από τότε έκανε μόνο νίκες. Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι τα πράγματα θα ήταν εντελώς διαφορετικά, θα μπορούσε να διεκδικήσει. Έχει τον Παναθηναϊκό μέσα εδώ. Εγώ ακόμα και τώρα πιστεύω ότι θα μπορεί να διεκδικήσει γιατί θα παίξει ο Ολυμπιακός με τον Παναθηναϊκό, οι 10 πόντοι βέβαια είναι πολλοί δεν είναι λίγοι και ο Παναθηναϊκός έχει πολύ καλούς παίκτες και με την αλλαγή προπονητή πιστεύω θα πάει καλύτερα. Είναι πολύ εύκολο σε αυτή την κατάσταση που είναι ο Ολυμπιακός να παει να τον κερδίσει ο ΠΑΟΚ, εύκολα. Και όχι μόνο τον Ολυμπιακό οποιαδήποτε ομάδα γιατί είναι καλή ομάδα πειθαρχημένη κλπ. Συν τα προβλήματα που έχει τώρα ο Ολυμπιακός με τον κόσμο να γκρινιάζει να φωνάζει, να τα έχουν με τον προπονητή, να τα έχουν με τους παίκτες, αυτά δεν είναι καλά πράγματα για καμία ομάδα. Και βέβαια μπορεί να το εκμεταλλευτεί, πιστεύω ότι μπορεί να πάει να κερδίσει...".

Μάνατζερ μου η παναγιά"! Για την επιστροφή σε μεγάλη ελληνική ομάδα ή Εθνική είπε: "Δεν ασχολούμαι. Τώρα αυτή τη στιγμή, δεν, δεν ασχολήθηκα ποτέ που θα πάω τι θα κάνω. Εγώ έχω άλλο μάνατζερ εγώ, σας το είπα, η Παναγιά είναι ο μάνατζερ μου, δεν ασχολούμαι. Ποτέ δεν ασχολήθηκα και ούτε πρόκειται να ασχοληθώ. Και η απόδειξη είναι ότι μόλις με διώχνουν, γιατί μια φορά θυμάμαι έφυγα όλη κι όλη. Όσες φορές με διώχνουν με το που έφυγα από τα αποδυτήρια μέχρι να πάω στο σπίτι δόξα το θεό οι προτάσεις είναι πολλές. Το έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου έτσι για να πάω στην Εθνική ομάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια: