Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

Καταγγελίες από Κωφίδη

Καταγγελίες από Κωφίδη

Καταγγελίες από τον Σάββα Κωφίδη, ο οποίος στην έκτακτη συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε, τόνισε ότι στο ημίχρονο του αγώνα με τον Πανθρακικό δύο μέλη του δ.σ. της ΠΑΕ Ηρακλής μπήκαν στα αποδυτήρια για να μιλήσουν με έντονο ύφος στους ποδοσφαιριστές, χωρίς να το γνωρίζει ο ίδιος. «Είναι αντίθετο με μένα, αν υπάρχει μια τέτοια φιλοσοφία, αντίληψη, τακτική για το αθλητικό πνεύμα και για το ποδοσφαιρικό, εμένα με βρίσκει αντίθετο και σημαίνει ότι περιττεύω» ξεκαθάρισε μεταξύ άλλων ο προπονητής του «Γηραιού», ο οποίος πρόσθεσε πως θα συνεχίσει να προπονεί την ομάδα, αλλά δεν μπορεί να είναι μέρος τέτοιων τακτικών…
«Χθες συνέβη κάτι το οποίο αμαυρώνει την ιστορία του Ηρακλή. Και το θεσμό του προπονητή στον Ηρακλή και γενικότερα. Δεν ξέρω αν γνωρίζετε, χθες μετά το τέλος του πρώτου μέρους, μπήκαμε στο ημίχρονο με σκορ εις βάρος μας 0-1 και οι παίκτες πήγαν στα αποδυτήρια για να ηρεμήσουν και να ετοιμαστούν για το δεύτερο ημίχρονο και να αλλάξουν την κατάσταση και όλη την πίεση που υπήρχε με το παιχνίδι που κάναμε» δήλωσε αρχικά ο Κωφίδης και συνέχισε: «Κάποια μέλη του δ.σ. μπήκαν στα αποδυτήρια χωρίς να το γνωρίζουμε και χωρίς την άδεια τη δική μας, απαξιώνοντας το γενικό αρχηγό, τον τεχνικό υπεύθυνο, τον προπονητή και πάνω απ’ όλα την ιστορία του Ηρακλή. Με μπράβους για να μιλήσουν στους παίκτες, μέλη του δ.σ., ο κ. Ζιάκας αν δεν κάνω λάθος και ο κ. Γουίλι. Με έντονο ύφος πήγαν να μιλήσουν στους παίκτες, χωρίς να γνωρίζω τι ακριβώς συμβαίνει. Απαξιώνοντας πρώτα απ’ όλα την ιστορία του Ηρακλή και τον προπονητή. Είναι αντίθετο με μένα, αν υπάρχει μια τέτοια φιλοσοφία, αντίληψη, τακτική για το αθλητικό πνεύμα και για το ποδοσφαιρικό, εμένα με βρίσκει αντίθετο και σημαίνει ότι περιττεύω. Αυτή είναι η αντίληψη και του γενικού αρχηγού, Μανώλη Τουμπόγλου, του Ηλία Πουρσανίδη και του συνεργάτη μου Γρηγόρη Τσινού. Δεν ταιριάζει στον Ηρακλη αυτό, ούτε στους ανθρώπους που είναι στο ποδοσφαιρικό τμήμα. Είμαι έξω από αυτό, εάν αυτή η τακτική και η φιλοσοφία ανήκει στον Ηρακλή, εγώ δεν ανήκω σε αυτό».
Σε ερώτηση για την αλλαγή του Κατσαμπή, ο Κωφίδης διευκρίνισε: «Το όλο θέμα δεν έχει καμία σχέση με τον Τάσο Κατσαμπή, ήταν τραυματίας με διάσειση, γι’ αυτό έγινε αλλαγή, σήμερα είναι στο νοσοκομείο. Από 6 χρονών που ήμουν παιδάκι, δεν έχει ξανασυμβεί αυτό στον Ηρακλή. Ζητώ συγνώμη αν ήμουν εκνευρισμένος ή αν ήμουν απότομος».
Συνεχίζοντας, ο τεχνικός του Ηρακλή, τόνισε: «Αν θα συνεχιστεί αυτό, δε θα είμαι εδώ. Εάν αυτοί οι άνθρωποι είναι του δ.σ., εγώ δεν μπορώ να είμαι εδώ. Ήρθα να σας ανακοινώσω τι συμβαίνει και δεν μπορώ να το αφήσω να διαιωνίζεται. Ειδικά σε μια ομάδα όπως ο Ηρακλής, που όλοι ξέρετε τη φιλοσοφία που έχει τόσα χρόνια. Θα είμαι στην προπόνηση αύριο θα είμαι και στο ματς της Κυριακής και θα περιμένω να αλλάξουν τα πράγματα. Ήρθαν στο ξενοδοχείο, εκεί γνωριστήκαμε, και μετά ήρθαν στα αποδυτήρια, η αντίδρασή τους ήταν βίαιη απέναντι στο πρόσωπό μου όταν θελήσαμε να τους βγάλουμε έξω από τα αποδυτήρια. Προσωπικά δεν επικοινώνησα με τον πρόεδρο του Ηρακλή. Για ποιο λόγο να το κάνω; Είμαι εδώ, η ομάδα είναι εδώ, έχει ένα παιχνίδι μπροστά της, θα προετοιμαστούμε. Η θέση μου είναι σταθερή και δεν θα την αλλάξω για οποιοδήποτε τίμημα. Αυτό που έζησα χθες ήταν κάτι πρωτόγνωρο, ουσιαστικά δεν υπήρχα. Αν αυτό είναι για το καλό της ομάδας, ας το αποφασίσουν. Ας αποφασίσει ο πρόεδρος αν συνεχίσει έτσι ή αλλιώς». Πηγη Μετροσπορ

Δεν υπάρχουν σχόλια: