Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

Άρης Κάμπορα: Θέλουμε το Κύπελλο


Η κατάκτηση του κυπέλλου Ελλάδος είναι ο μεγάλος στόχος του Άρη, σύμφωνα με τον Χαβιέ Κάμπορα. Ο Αργεντινός επιθετικός των «κίτρινων» μίλησε για την έως τώρα πορεία της ομάδας του στο πρωτάθλημα, τον Έκτορ Ραούλ Κούπερ και τους φιλάθλους των «κίτρινων». Ο Κάμπορα μίλησε στο «Αθλητικό Μετρόπολις».Αρχικά, ο παίκτης του Άρη τόνισε: «Είμαι ευχαριστημένος για την νίκη του Άρη, ανεξάρτητα από τα δικά μου γκολ. Είμαι ευχαριστημένος γιατί η ομάδα μπόρεσε να ξεκινήσει την νέα χρονιά με νίκη και μπορέσαμε να επιστρέψουμε και πάλι στις θέσεις για τα πλέι οφ του ελληνικού πρωταθλήματος. Είναι σημαντικό ότι με τον καινούργιο προπονητή έχω μεγαλύτερο χρόνο συμμετοχής, χαίρομαι για την εμπιστοσύνη που μου δείξει και θα προσπαθήσω για το καλύτερο όσον αφορά τις επιδόσεις μου μέσα στο γήπεδο ώστε να βοηθάω την ομάδα του Άρη».Στην συνέχεια, δήλωσε για τον Κούπερ: «Η αναγνωρισιμότητα του είναι παγκόσμια. Φαίνονται οι αλλαγές που έχει περάσει στην ομάδα, έχουμε αλλάξει αρκετά και έχουμε αποκτήσει μία αγωνιστική ταυτότητα. Μπορούμε να βελτιωθούμε ακόμα περισσότερο, μέρα με την μέρα. Ο προπονητής σίγουρα έχει περάσει την φιλοσοφία του με βάση την εμπειρία του. Όλοι στην ομάδα είμαστε ευγνώμονες για την στήριξη των φιλάθλων μας από την αρχή του πρωταθλήματος. Θέλω την Κυριακή το γήπεδο μας να είναι μία καυτή έδρα και να μπορέσουμε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς της νίκης και να τους χαρίσουμε στους φιλάθλους μας».Επίσης, ο Αργεντινός επιθετικός δήλωσε: «Ο μεγάλος στόχος είναι η κατάκτηση ενός τροπαίου, του Κυπέλλου. Στο πρωτάθλημα ο Παναθηναϊκός έχει αποκτήσει μία μεγάλη διαφορά, εμείς θέλουμε να μειώσουμε την… ψαλίδα και στο τέλος θα δούμε τι θα πετύχουμε. Πάντως θέλουμε να βγάλουμε την ομάδα και πάλι σε κάποια ευρωπαϊκή διοργάνωση».Επίσης, δήλωσε για το ντέρμπι με τον Ηρακλή: «Τα τοπικά ντέρμπι είναι ιδιαίτερα παιχνίδια, δεν έχει σημασία που βρίσκεται η κάθε ομάδα στην βαθμολογία. Εμείς πρέπει να παίξουμε καλό ποδόσφαιρο και να μπορέσουμε να επιβάλλουμε τον ρυθμό μας για να μπορέσουμε να κερδίσουμε».Τέλος, ο παίκτης του Άρη τόνισε για τους φίλους της ομάδας: «Πριν τον αγώνα νιώθω άνετα, όπως και οι συμπαίκτες μου γιατί ξέρουμε ότι θα είναι δίπλα μας οι φίλαθλοι. Έχουμε την στήριξη τους και θέλουμε να τους αφιερώνουμε κάθε γκολ, κάθε νίκη και μαζί τους να πανηγυρίσουμε αρκετές νίκες. Ευχαριστώ τον κόσμο για την αγάπη τους προς το πρόσωπο μου από την πρώτη στιγμή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: