Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Καστίγιο: «Με θέλει η ΑΕΚ»

http://www.gazzetta.gr/media/k2/items/cache/53f358f6dfc2a4e76d9f7c7be93d21bd_L.jpg?1273122858?1273122858?1273122858Το ενδεχόμενο να αγωνιστεί στην ΑΕΚ σκέφτεται πολύ σοβαρά ο Σεγούντο Καστίγιο. Ο άσος από το Εκουαδόρ επιβεβαίωσε σε ΜΜΕ της πατρίδας του ότι στις επιλογές του είναι και η Ελλάδα. «Ο διεθνής μέσος του Εκουαδόρ που αγωνίζεται στη Γουλβς μίλησε για το επαγγελματικό μέλλον του. Μας εξήγησε ότι εξετάζει κάποιες προοπτικές, ανάμεσα στις οποίες είναι και η Λίγκα ντε Κίτο. 'Για εμένα αποτελεί επιθυμία και τιμή να αγωνιστώ στη Λίγκα ντε Κίτο. Ωστόσο, προτεραιότητά μου είναι να συνεχίσω να αγωνίζομαι στην Ευρώπη κι αν δεν το καταφέρω, θα εξετάσω το συγκεκριμένο ενδεχόμενο', μας δήλωσε ο Σεγούντο Καστίγιο. Οπως γνωρίζουμε, ο διεθνής μέσος μένει ελεύθερος από τον Ερυθρό Αστέρα και το μέλλον του θα αποφασιστεί στις 15 Μαΐου. 'Υπάρχουν πιθανότητες για εμένα, όπως η Σερβία, αφού ο Ερυθρός Αστέρας επιθυμεί να ανανεώσουμε τη συνεργασία μας για άλλα τρία χρόνια. Το ίδιο ισχύει και για την Ελλάδα. Είμαι ήρεμος και έχω τον χρόνο να αποφασίσω για το μέλλον μου', κατέληξε στις δηλώσεις του ο Καστίγιο», τονιζόταν χαρακτηριστικά στο ρεπορτάζ της ιστοσελίδας του Εκουαδόρ terra.com.ec για τον 28χρονο μέσο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: