Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Ταπούτος: "Ήταν απωθημένο μου ο Άρης"


Μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό, ο Χρήστος Ταπούτος δεν έκρυψε τη χαρά του για την μεταγραφή του στον Άρη και ξεκαθάρισε πως ήταν απωθημένο γι' αυτόν να αγωνιστεί με την ομάδα της Θεσσαλονίκης.Παράλληλα, ο έμπειρος φόργουορντ εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι στον Άρη γίνεται κάτι καλό εν όψει της νέας σεζον και ότι η ομάδα κινείται καλά σε σχέση με τις άλλες ομάδες.Αναλυτικά η συνέντευξη του Χρήστου Ταπούτου στον Sentra 103.3 και τον Βασίλη Σκουντή:

Για τη μεταγραφή του στον Άρη:
"Ήταν απωθημένο μου να πάω στον Άρη. Είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτή την επιλογή. Ήρθα σε μια ομάδα με μεγάλη ιστορία. Σε μια ομάδα που έβαλε το μπάσκετ στα σπίτια μας με πολλούς τίτλους, με τεράστιους παίκτες να έχουν περάσει από αυτή και με λαό που την ακολουθεί πάντα. Είναι κάτι ιδιαίτερο για οποιονδήποτε αθλητή να παίζει στον Άρη, ειδικά όταν είναι και Άρης, όπως εγώ.

Νιώθω πολύ χαρούμενος για τη μεταγραφή μου, αλλά είναι και κάτι που με γεμίζει με περισσότερες ευθύνες, καθώς πρέπει να δίνω το κάτι παραπάνω από τους υπόλοιπους. Ο Άρης είναι πολύ μεγάλη δύναμη στο ελληνικό και στο ευρωπαϊκό μπάσκετ. Θα με βοηθήσει μέσα από την επιτυχία που θα κάνει να κάνω ένα βήμα παραπάνω στην καριέρα μου".

Για την κατάσταση στον Άρη: "Τα πράγματα δείχνουν ότι είναι πολύ καλά. Γίνεται πολύ σοβαρή δουλειά. Έχουμε πάρει καλούς παίκτες αλλά σίγουρα θέλουμε κι άλλους. Πάντως φαίνεται ότι ο Άρης κινείται πολύ καλά στην αγορά σε σχέση με άλλες ομάδες, που ακόμα βρίσκονται στο μηδέν".

Για την κατάσταση στο μπάσκετ: "Φέτος είναι πάρα πολύ άσχημη. Έχουμε φτάσει στα μέσα Αυγούστου και κάποιες ομάδες δεν έχουν κάνει ούτε μια μεταγραφή. Τώρα κανονικά έπρεπε να αρχίζουν προετοιμασία. Ελπίζω να βελτιωθούν τα πράγματα στο μέλλον, αν και δεν είμαι πολύ αισιόδοξος".

Για τον Σαρόν Ντρούκερ: "Ο νέος προπονητής φαίνεται πολύ αισιόδοξος. Έχει όρεξη για δουλειά του αρέσει το γρήγορο και μοντέρνο μπάσκετ. Είναι άνθρωπος που δίνει έμφαση στη λεπτομέρεια, καθώς αυτή είναι που κάνει και τη διαφορά. Πιστεύω πως τα αποτελέσματα της δουλειάς του θα είναι αρκετά καλά".

Για τα λάθη του παρελθόντος: "Αυτά έγιναν και ανήκουν πλέον στο παρελθόν. Είμαι πολύ συνειδητοποιημένος, το μόνο που θέλω τώρα είναι να κάνω σωστές επιλογές και από εκεί και πέρα να κοιτάω μπροστά. Ότι έγινε ανήκει στον παρελθόν. Ότι είπα, το είπα. Αυτές είναι παλιές ιστορίες και ίσως λίγο μελαγχολικές. Πρέπει να κοιτάξω τι γίνεται σήμερα.Αυτά που είπα είναι ίσως και ένα καλό μάθημα για τα νέα παιδιά".

Για την Εθνική: "Είδα και τα τρία παιχνίδια που έπαιξε η Εθνική στην Κύπρο. Πραγματικά δεν περίμενα να δω αυτή την εικόνα, μπορεί να κάνει πραγματικά πολλά πράγματα. Παίξαμε με αντιπάλους πολύ δυνατούς, άσχετα αν τους έλειπαν κάποιοι παίκτες. Παίξαμε γρήγορο και μοντέρνο μπάσκετ, από εκεί και πέρα όμως είναι στο χέρι του προπονητή και των παικτών να κάνουν κάτι καλό. Το κάτι καλό είναι από τετράδα και πάνω".

Για τη μεταγραφή του Σπανούλη: "Με εξέπληξε η απόφαση του Σπανούλη να πάει στον Ολυμπιακό. Εγώ στη θέση του δεν θα το έκανα. Αλλά ο Βασίλης ίσως είχε άλλα κριτήρια, είδε άλλα πράγματα και έκρινε ότι αυτή ήταν η σωστότερη επιλογή και το έκανε.

Εγώ του εύχομαι να είναι καλά εκεί που είναι, υγιής και να πετύχει τους στόχους του. Δεν πειράζει αν θα ακούσει κάτι παραπάνω από τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού. Και εγώ προετοιμάζομαι γιατί θα ακούσω πολλά από τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: