Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Κριστιάνο: «Αισθάνομαι πολύ ανεβασμένος…»

Κριστιάνο: «Αισθάνομαι πολύ ανεβασμένος…»

Σίγουρα το κεντρικό πρόσωπο στο χθεσινό φιλικό παιχνίδι του ΠΑΟΚ με τον Πανθρακικό, ήταν ο Κριστιάνο Μοράες, ο οποίος επέστρεψε σε αγωνιστική δράση μετά από έξι μήνες και κατάφερε να πετύχει ένα καταπληκτικό γκολ στο πρώτο ημίχρονο ανοίγοντας το σκορ για τον ΠΑΟΚ. Ο ίδιος δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα:
«Είμαι ευτυχισμένος που επέστρεψα από τον τραυματισμό και είμαι και πάλι καλά. Ευχαριστώ τον Θεό και τους συμπαίκτες μου που με βοήθησαν να είμαι και πάλι γερός Αισθάνομαι πολύ ανεβασμένος που έπαιξα».
Σε ερώτηση αν το χθεσινό γκολ ήταν το πιο ωραίο που πέτυχε στην καριέρα του ο Κριστιάνο απάντησε: «Έχω βάλει και ωραιότερα γκολ στην καριέρα μου, ωστόσο το γκολ που σημείωσα σήμερα το ευχαριστήθηκα περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο. Πάντως είναι έτοιμος να παίξω αν με χρειαστεί ο προπονητής. Θα προσπαθήσω να αγωνιστώ όσο καλύτερα γίνεται. Θέλω πολύ να βοηθήσω την ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: