Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Μήτρογλου: "Θέλω να παίζω πάντα"

Ο Κώστας Μήτρογλου ξεκαθάρισε για ακόμα μία φορά πως δεν έχει κανένα πρόβλημα με τον Ερνέστο Βαλβέρδε και σέβεται τις αποβάσεις του Ισπανού τεχνικού. Ο διεθνής επιθετικός που ξεκίνησε στην κορυφή της επίθεσης της Εθνικής μας στον αγώνα της Παρασκευής με τη Λετονία, υποστήριξε πως θέλει να παίζει πάντα.

Συγκεκριμένα ο Κώστας Μήτρογλου τόνισε στην εφημερίδα "Γάυρος": " Ποτέ μου δεν δημιούργησα πρόβλημα στον Ολυμπιακό. Σέβομαι τον προπονητή μου και αυτός αποφασίζει. Σίγουρα ένας παίκτης θέλει πάντα να παίζει, αλλά αυτό δεν το αποφασίζει ο ίδιος. Εγώ, από την πλευρά μου, προσπαθώ να τα δίνω όλα και θέλω να παίζω πάντα. Φέτος, στον Ολυμπιακό οι παίκτες είναι πολλοί και ο ανταγωνισμός μεγάλος. Αυτό κάνει καλό στην ομάδα. Εγώ, θέλω να παίζω και να σκοράρω".

Δεν υπάρχουν σχόλια: