Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Ανυπομονεί ο Ιμπαγάσα

Έτοιμος να επιστρέψει στις αγωνιστικές υποχρεώσεις του Ολυμπιακού αρχής γενομένης από το ντέρμπι του Σαββάτου κόντρα στην ΑΕΚ, δηλώνει ο Αριέλ Ιμπαγάσα, ο οποίος πάντως, θα είναι στην αποστολή.

Ο Αργεντινός μέσος των «ερυθρολεύκων» τελευταία φορά αγωνίστηκε στο ντέρμπι της 8ης αγωνιστικής με τον Παναθηναϊκό και περιμένει με ανυπομονησία την αναμέτρηση με την «Ένωση» στο ΟΑΚΑ. «Θέλω να παίξω στο ντέρμπι και να τους κερδίσουμε», έλεγε ο πρώην άσος της Βιγιαρεάλ. Ωστόσο, κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά ότι θα ξεκινήσει στο ματς του Σαββάτου. «Εγώ είμαι καλά. Προπονούμαι κανονικά και περιμένω με αγωνία να παίξω και να βοηθήσω την ομάδα. Αν θα παίξω όμως, με την ΑΕΚ και για πόσο είναι θέμα του προπονητή μου. Εγώ πάντως, είμαι πανέτοιμος».

Επιμέλεια: Βασίλης Μαυρόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: