Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

H απάντηση του Μπαλοτέλι

Ο Μάριο Μπαλοτέλι δήλωσε χαρούμενος παρότι δεν το... έδειξε μετά το χατ-τρικ που πέτυχε κατά της Αστον Βίλα.«Είμαι πάντα χαρούμενος, ακόμη κι όταν δεν χαμογελάω. Πιστεύω πως ένας επιθετικός πρέπει πάντα να κάνει τη δουλειά του και εμένα η δουλειά μου είναι να σκοράρω. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν χαμογελάω. Είμαι πάντοτε όμως χαρούμενος" τόνισε καθώς ακόμη και γι αυτό βρέθηκε στο στόχαστρο των αγγλικών εφημερίδων.

Με την ευκαιρία ο Μπαλοτέλι ξεκαθάρισε ότι δεν τον απασχολούν τα σενάρια που θέλουν να φεύγει από τη Μάντσεστερ Σίτι. "Είμαι πολύ χαρούμενος, ακόμη κι αν οι δημοσιογράφοι στην Ιταλία γράφουν κάθε μέρα πως εγώ θέλω να πάω στη Μίλαν. Είμαι εδώ, στο Μάντσεστερ και δουλεύω σκληρά στις προπονήσεις. Θέλω να είμαι σημαντικός για τη Σίτι και με την προσπάθεια να παίρνουμε τα θετικά αποτελέσματα» είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: