Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Τσιτσαρίτο: «Συνεχώς καλύτερος»

Αποφασισμένος να συνεχίσει τη σκληρή δουλειά και τη νέα σεζόν προκειμένου να συνεχίσει να βρίσκεται στο βασικό σχήμα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και να δώσει «παράταση στο όνειρό» του δηλώνει ο Χαβιέρ Ερνάντεζ.

«Το μόνο που με απασχολεί είναι να είμαι συγκεντρωμένος και να δουλεύω σκληρά κάθε μέρα, να μαθαίνω και να εξελίσσομαι. Όταν πετυχαίνω γκολ οφείλεται στη συνολική δουλειά της ομάδας», είπε αρχικά ο ''Τσιτσαρίτο'' και εν συνεχεία τόνισε:

«Είμαι πολύ χαρούμενος, είναι ένα όνειρο για εμένα που έγινε πραγματικότητα και θέλω να συνεχίσω να βελτιώνομαι και να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό. Ο προπονητής και οι συμπαίκτες μου με κάνουν να νιώθω σαν το σπίτι μου και πράγματα χαίρομαι που είμαι ένα κομμάτι της Γιουνάιτεντ».

Ο «Τσιτσαρίτο» στην πρώτη του χρονιά στη Γιουνάιτεντ ήταν εξαιρετικός, σημειώνοντας 20γκολ σε όλες τις διοργανώσεις και κάνοντας τον Σερ Άλεξ Φέργκιουσον να τον εμπιστεύεται απόλυτα και περνάει για χάρη του στον πάγκο τον Ντίμιταρ Μπερμπάτοφ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: