Σάββατο 17 Μαΐου 2014

«Η πόρτα έκλεισε…»

erw
“Τέλος από τον Άρη” δήλωσε ο Ντίμης Παπαϊωάννου! Σε ένα ξέσπασμά του (απόλυτα δικαιολογημένο) στον Arena FM 89,4 τόνισε πως είναι εκνευρισμένος και πικραμένος από τα όσα ακούγονται για το όνομά του και υπογράμμισε πως πλέον θα παραμείνει απλά ένας οπαδός της ομάδας…
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο ο Ντίμης Παπαϊωάννου:
“Με τον Άρη είμαστε στα δύσκολα και πολύ στεναχωρημένοι. Εκτός αυτών είμαι πολύ εκνευρισμένος και πικραμένος και φαίνεται πλέον πως πραγματικά έχουμε πρόβλημα Δεν μιλώ εδώ και καιρό, κρατάω χαμηλούς τόνους, αλλά έχω ακούσει ότι μπορεί να φανταστεί κανείς. Είμαι απογοητευμένος γιατί σε κάθε προσκλητήριο του Άρη, στο μπάσκετ και στο ποδόσφαιρο, είμαι εκεί. Προσπαθώ να κλείσω δύο – τρεις τρύπες, γιατί παραπάνω δεν μπορώ, να βοηθήσω όσο μπορώ και να ακούω και από πάνω… Οι χαρακτηρισμοί “χοσάδας”, “επιχειρηματίας του πενηντάρικου” και όλα αυτά πρέπει να σταματήσουν. Μέχρις εδώ, δεν θα ανεχθώ να βοηθάω όσο μπορώ τον Άρη και να βρίσκονται κάποιοι να μας λοιδωρούν!  Εγώ ποτέ δεν είπα πως θα ασχοληθώ διοικητικά με τον Άρη, δεν με ενδιαφέρει να ασχοληθώ διοικητικά με τον Άρη και απλώς βοηθάω. Δεν το κάνω ένα η δύο, αλλά 20 χρόνια. Βγαίνει μια μικρή μερίδα ανθρώπων, χωρίς να ξέρω τα κριτήριά τους και το κατακρίνει. Πόση υπομονή να κάνω; Όταν εγώ δεν δίνω δικαίωμα, δεν μιλάω και είμαι σε κάθε προσκλητήριο τότε φτάνει, δεν αντέχω άλλο και δεν υπάρχει άλλη υπομονή. Φαίνεται γιατί ο Άρης έχει φτάσει σε αυτό το σημείο και σε αυτό το επίπεδο. Ο Άρης διώχνει τα παιδιά του γιατί εγώ γεννήθηκα στην κερκίδα του Άρη. Έχω αφήσει δουλειές, οικογένειες και βοηθάω όσο μπορώ. Δεν είμαι ούτε ο Βαρδινογιάννης, ούτε ο Κόκκαλης, ούτε ο Μαρινάκης. Αυτό μπορώ και αυτό κάνω, θα την ακούω και από πάνω; Δεν μπορώ να τα χωνέψω γιατί ακούστηκαν πάρα πολλά. Εγώ έκανα τρεισήμισι μήνες διοίκηση και  σηκώθηκα έφυγα. Απλώς δεν μίλησα και ακούω. Αυτοί που δεν βάζουν λεφτά, δεν ακούνε τίποτα. Θα γυρίσω και εγώ την πλάτη στον Άρη να μην ακούω και εγώ. Έτσι ίως να είναι καλύτερα για όλους μας”.
Κι ακόμη:

“Εγώ φταίω λοιπόν που ο Άρης έπεσε στην Γ’ εθνική, γιατί αυτό το σενάριο επικρατούσε. Ότι εγώ έριξα την ομάδα για να την πάρω. Ξεκαθαρίζω μια για πάντα πως δεν με ενδιαφέρει διοικητικά ο Άρης και δεν θα ασχοληθώ. Ούτε τα λεφτά έχω, ούτε τον χρόνο. Δεν μιλάμε και αυτό φαίνεται σαν αδυναμία! Εδώ την καρτέλα έβγαλα και λένε πως… χρωστάω 36.000 χιλ. ευρώ. Αν είναι δυνατόν! Ξέρουν όλοι πόσα χρήματα χάρισα πριν δύο χρόνια, πόσες τρύπες έχω κλείσει και όσο μπόρεσα διευκόλυνα την κατάσταση. Υπάρχει το σενάριο πως έριξα την ομάδα για να την πάρω δίχως χρέη. Βγαίνουν τα “παπαγαλάκια” από κάποιους και λένε πως αγόρασα ΑΦΜ. Εδώ και 40 χρόνια στη δουλειά μου,  μήνυση δεν μου έκανε κανείς. Στον Άρη το είδα και αυτό. Θέλω και να ξεκαθαρίσω ότι για εμένα ο Άρης τελείωσε! Δεν ξανά βοηθάω ούτε το μπάσκετ, ούτε το ποδόσφαιρο, ούτε οτιδήποτε. Εξαιτίας κάποιων. Δεν ξέρω αν είναι καθοδηγούμενοι η όχι, αλλά με ενοχλεί αφάνταστα. Αυτοί που βοηθάνε έχουν καμιά προστασία; Εκτιθέμεθα έτσι σε πρωτοσέλιδα; Με κατηγορίες από εδώ και εκεί; Πάμε και στο μπάσκετ πάλι με τους μέτοχους αυτό και το άλλο. Οι μέτοχοι στην ΚΑΕ έβαλαν 2.500.000  ευρώ και παρέδωσαν την ομάδα χωρίς χρέος. Αλλά πάλι συμβαίνουν απίστευτα πράγματα. Μετά θέλουμε να έρθει και κάποιος να ασχοληθεί. Πώς να γίνει αυτό όταν ακούω σχόλια εγώ που είμαι παιδί του Άρη και έχω επενδύσει;  Πώς να αντέξει κάποιος που δεν θα έχει την τρέλα την δικιά μου για τον Άρη και το μικρόβιό μου;Η πόρτα έκλεισε. Δεν ανέχομαι να πιάνει κανένας το όνομά μου στο στόμα του με τέτοιο τρόπο. Γιατί βοηθάω. Είναι απίστευτο και είμαι πολύ εκνευρισμένος. Έχω δηλώσει τόσες φορές πως δεν θα ασχοληθώ διοικητικά. Όμως βοηθάω γιατί ο Άρης είναι η αγάπη μου. Είναι κακό αυτό; Γιατί να έχω χαρακτηρισμούς; Αυτοί που τα λένε, μπορούν να βοηθήσουν τον Άρη; Πως τα λένε λοιπόν; Πως στεναχωρούν έναν άνθρωπο που βοηθάει 20 χρόνια τον Άρη; Χωρίς να ζητάω τίποτα; Χθές είδα σε κάποιο σαιτ πως χρωστάω 36.000 χιλ ευρώ στον Άρη. Είναι απίστευτο. Εγώ χάρισα λεφτά στον Άρη και η ΝΕΧΙΑ αναφέρει πως ένας που βοήθησε είναι ο Ντίμης Παπαϊωάννου.  Δεν είναι ηθικό να ξεφωνίζουν με τέτοιο τρόπο, έστω και οι ελάχιστοι! Από σήμερα τελείωσα και δεν θα με ξαναδεί κανείς πουθενά. Ούτε το όνομα μου ούτε ο “Χοσάδας” ούτε τίποτα. Έκανα μια κίνηση προχθές για να λειτουργήσει το σωματείο και να το αποτέλεσμα. Μπορεί να είναι μικρή η μερίδα του κόσμου αλλά δεν με ενδιαφέρει. Έχω σχέδιο όλο τον χρόνο να ρίξω την ομάδα, έτσι λένε. Κάνω εγώ λακκούβες στο γήπεδο να μην παίξουν οι παίκτες; Αν έχω σχέδιο γιατί δεν βγαίνω να αναλάβω τώρα τον Άρη και να τον ρίξω στην Γ΄ εθνική; Για ποιον τα λένε αυτά για τον Ντίμη Παπαϊωάννου; Ποιος τα λέει όλα αυτά; Φτάνουν σε ένα σημείο να φύγω από τον Άρη. Αν έχουν κάποια άλλη λύση καλώς. Εγώ τελείωσα από τον Άρη και είμαι φίλαθλος απλός. Τίποτα παραπάνω”.
Το ξέσπασμα Παπαϊωάννου στον “Αρένα” δείχνει και το μέγεθος της “αρρώστιας” που έχει ο Άρης. Διάφοροι τυχάρπαστοι βγαίνουν σε ραδιόφωνα που ελέγχονται από πρώην παράγοντες και εντέχνως ξεφωνίζουν είτε τον Παπαϊωάννου, είτε άλλους παράγοντες για να ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΝ τον Άρη στα χέρια τους και να τον ΞΑΝΑΔΙΑΛΥΣΟΥΝ! Ο πρόεδρος της ΠΑΕ κ. Στεφανίδης τι κάνει; Θα βγει να πάρει θέση;
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: