Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015

Έτοιμος για συμβόλαιο και… μπαλάρα ο Γουόλκοτ!!

Αισιόδοξος πως η υπόθεση της ανανέωσης του συμβολαίου του θα λυθεί άμεσα εμφανίστηκε ο Θίο Γουόλκοτ και ανυπομονεί να παίξει φέτος στο καλύτερο ρόστερ της Άρσεναλ που έχει βρεθεί.

Έτοιμος για συμβόλαιο και… μπαλάρα ο Γουόλκοτ
Σίγουρος πως οι επαφές με την Άρσεναλ για την ανανέωση του συμβολαίου του θα ολοκληρωθούν σύντομα παρουσιάστηκε ο Θίο Γουόλκοτ. Παράλληλα, ο 26χρονος μεσοεπιθετικός δήλωσε πως περιμένει πως και πώς να ξεκινήσουν οι υποχρεώσεις της ομάδας, την οποία θεωρεί ως μία από τις καλύτερες που έχει πάρει μέρος στην θητεία του στους «κανονιέρηδες».

«Ο ατζέντης μου μιλάει με τον σύλλογο. Μου αρέσει να παίζω εδώ και παραμένω συγκεντρωμένος στην δουλειά μου. Αυτή την στιγμή υπάρχει ένα παιχνίδι υπομονής, το οποίο είμαι σίγουρος ότι δεν θα διαρκέσει πολύ. Το φετινό ρόστερ για εμένα είναι το καλύτερο που έχω πάρει ποτέ μέρος», είπε χαρακτηριστικά.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: