Σάββατο 30 Μαΐου 2009

Ιμπραϊμοβιτς: «Δεν φεύγω»

inter-ibrahimovic.jpgΓια ακόμα μια φορά ο Ζλάταν Ιμπραϊμοβιτς ξεκαθάρισε ότι δεν έχει έρθει η ώρα να εγκαταλείψει την Ίντερ και να αναζητήσει αλλού την καριέρα του. «Δεν υπάρχουν ποσοστά, διότι δεν υπάρχει τίποτα επίσημο, επομένως δεν μπορούμε να μιλάμε για πιθανότητες», δήλωσε ο Σουηδός.

Το όνομά του έχει συνδεθεί με αρκετούς συλλόγους, καθώς στο παρελθόν είχε εκφράσει την επιθυμία του να συνεχίσει σε ομάδα που θα του δώσει τη δυνατότητα να κατακτήσει ευρωπαϊκούς τίτλους. Ωστόσο, αυτή την φορά ήταν ξεκάθαρος: «Έχω την ευκαιρία να κατακτήσω τίτλους. Είμαι χαρούμενος εδώ και θέλω να ολοκληρώσω τη δουλειά μου».

Όσο για τον τίτλο του πρώτου σκόρερ που διεκδικεί ο Ιμπραϊμοβιτς μαζί με τον Μάρκο Ντι Βάϊο, έχοντας από 23 τέρματα ο καθένας, ο επιθετικός της Ίντερ συμπλήρωσε: «Είναι ένας από τους στόχους μου, αλλά πάνω από όλα μπαίνει η ομάδα. Πρέπει πρώτα να εξασφαλίσουμε τη νίκη κόντρα στην Αταλάντα και μετά οι συμπαίκτες μου θα με βοηθήσουν να πετύχω γκολ».

2 σχόλια:

Unknown είπε...

megale impra

Liakos είπε...

mpravo impra pires tin swsti apofasi na meineis sto pio dynato prwtathlima tou kosmou!!