Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

Μπικόφσκι: "Εφαγα ξύλο στα γραφεία του Διαγόρα"!


Ο Μπικόφσκι Καταγγελίες του Ματσέι Μπικόφσκι για ξυλοδαρμό στα γραφεία του Διαγόρα φιλοξενεί η πολωνική εφημερίδα "Przeglad Sportowy"! Ο παίκτης υποστηρίζει ότι έπεσε θύμα επίθεσης από τρεις άνδρες προκειμένου να αποδεχθεί πρόταση της διοίκησης της νησιώτικης ΠΑΕ για να λύσει το συμβόλαιό του!

"Στην Ελλάδα φοβόμουν για τη ζωή μου. Οι γιατροί επιβεβαιώνουν στη γνωμάτευσή τους πως ασκήθηκε σε βάρος μου σωματική βία. Ξυλοκοπήθηκα στα γραφεία του Διαγόρα όταν μιλάγαμε για τη λύση του συμβολαίου μου. Ηταν τρεις άνδρες με μαύρα γυαλιά. Ο ένας έπιασε τα πόδια μου, ο άλλος έσφιξε το λαιμό μου για να μην πάρω αέρα και τρίτος με είπε πως θα σπάσει όλα τα δάχτυλά μου αν δεν υπογράψω. Μάλιστα, δεν ήξερα τι υπέγραψα αφού δεν μπορώ να διαβάσω ελληνικά", τόνισε ο Μπικόφσκι

Δεν υπάρχουν σχόλια: