Σάββατο 25 Ιουλίου 2009

TENORIO ! Στοίχημα.....

επιμέλεια-TENORIO !


Καλησπέρα στη παρέα.

Δεν έχω να πω πολλά πολλά για τα σημερινά, 3 σημεία έχω ξεχωρίσει
βάση φόρμας ομάδων και αγωνιστηκών νέων.

Άλωστε και με τέτοια ζέστη δέν είναι γιά πολλά λόγια.

Επιλογή μου ο ΑΣΣΟΣ του ΣΙΑΤΛ απο το πρωτάθλημα Αμερικής,
αφού η ομάδα του Σικάγο θα έχει αρκετά προβλήματα στο σημερινό ματς.
Φόρμα-έδρα και αγωνιστηκα νέα με ωθούν ώστε να επιλέξω τον ΑΣΣΟ
του ΣΙΑΤΛ.

Επόμενη επιλογή επίσης απο Αμερική, το ΔΙΠΛΟ των ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ.
Η ομάδα του Μπέκαμ σε μεγάλη φόρμα με 5 σερί νίκες καλά αγωνιστηκά
νέα, σούπερ ψυχολογία, εχει νομίζω προβάδισμα νίκης έναντι της ελιπείς
ομάδας του Κάνσας.

Και κλείνω την αναφορά μου στα σημερινά, με τον ΑΣΣΟ της ΜΠΟΤΑΦΟΓΚΟ.

Σε καλύτερη αγωνιστηκή κατάσταση οι γηπεδούχοι, με πολλα προβλήματα
απουσιών οι φιλοξενούμενοι και σε όχι καλή κατάσταση.
Προβάδισμα στόν ΑΣΣΟ της ΜΠΟΤΑΦΟΓΚΟ.

Αυτά είναι τα 3 σημεία με τα οποία θα κάνω παιχνίδη στα σημερινά
εσείς ότι και αν επιλέξετε καλές επιλογές να έχετε με μοναδικό στόχο
το δρόμο πρός το ταμείο...

Καλό Σ/Κ σε όλους καλές βουτιές.....καλά να περνάτε τα σέβη μου TENORIO.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: