Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

Χαραλαμπίδης: «Θα δίναμε 6.1 εκ. ευρώ αλλά ο κ. Ρέμος αποχώρησε από τις συζητήσεις»

Χαραλαμπίδης: «Θα δίναμε 6.1 εκ. ευρώ αλλά ο κ. Ρέμος αποχώρησε από τις συζητήσεις»

Ο επιχειρηματίας Κώστας Χαραλαμπίδης μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis» για τις συζητήσεις που είχε με τον Αντώνη Ρέμο για την αγορά του πακέτου των μετοχών της ΠΑΕ Ηρακλής και υπογράμμισε ότι: «Μιλούσαμε 75 ημέρες για την ΠΑΕ Ηρακλής. Ο κ. Ρέμος ήταν λίγο επιφυλακτικός, αλλά είχαμε συμφωνήσει στο οικονομικό. Μετά ίσως με την πρόταση που του έκανα να πίστευε ότι δεν θα μπορούσε να διασφαλίσει το μέλλον της ομάδας, και έτσι αποχώρησε από τις συζητήσεις. Η πρόταση μου ήταν συγκεκριμένη και διασφαλίζονταν νομικά. Ίσως να έχει κάποια πρόταση, δεν μου είπε κάτι εμένα. Διαπίστωσα ότι θέλει να μείνει στην ομάδα. Όποιος θέλει να φύγει, φεύγει. Όποιος θέλει να μείνει, μένει. Εγώ και οι επενδυτές που είχα μαζί μου είχαμε ένα πλάνο, ότι η ομάδα ήθελε μεταγραφική ενίσχυση αλλά τώρα βγήκαμε εκτός» και συνέχισε: «Η ανάληψη των χρεών από την Εφορία, άλλων οφειλών προς τρίτους, η αγορά των μετοχών από τον κ. Ρέμο έφτανε τα 6.1 εκ. ευρώ ενώ υπάρχει από φέτος ένα άνοιγμα κοντά στο 1.6 εκ. ευρώ. Τα χρέη προς την Εφορεία αγγίζουν τα 4 εκ. ευρώ».
Ο κ. Χαραλαμπίδης είπε: «Αποχωρώ από την συζήτηση, αποσύρω το ενδιαφέρον μου για τον Ηρακλή. Η εταιρεία του πατέρα μου έχει κύκλο εργασιών 2 εκ. ευρώ τον χρόνο. Το τιμ που ήταν μαζί μου θα ήταν παλιοί ποδοσφαιριστές και παράγοντες» ενώ για πιθανή εμπλοκή του σε άλλη ομάδα είπε: «Προσωπικά από μένα υπάρχει ενδιαφέρον και για άλλη ομάδα» με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι αυτή η ομάδα είναι η Δόξα Δράμας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: