Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Κάμπορα: «Το μόνο που κοιτάω είναι ο Άρης»

Κάμπορα: «Το μόνο που κοιτάω είναι ο Άρης»

Μετά τον Τόνι Κάλβο τη σκυτάλη πήρε ο έτερος σκόρερ του Άρη στο χθεσινό 4-2 επί του Ηρακλή, Χαβιέ Κάμπορα. Αρχικά ο 30χρονος επιθετικός τόνισε: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος γιατί ήρθε αυτή η νίκη στο «Κλεάνθης Βικελίδης» και τέτοιες νίκες χρειαζόμαστε στην έδρα μας», ενώ για την αποθέωση που γνώρισε από τον κόσμο του Άρη, σημείωσε: «Είναι πάρα πολύ σημαντικό. Έχω μείνει έκπληκτος για την αγάπη που περικλείουν αυτοί οι φίλαθλοι την ομάδα με μας να δίνουμε τα πάντα». Στη συνέχεια ο Χαβιέ Κάμπορα σχολίασε το παιχνίδι της Τετάρτης με τον Αστέρα Τρίπολης για το κύπελλο: «Θα ξεκουραστούμε λίγο το βράδυ και από αύριο (σ.σ. σήμερα) το πρωί θα σκεφτούμε το παιχνίδι με τον Αστέρα και μόνο που είναι το επόμενό μας παιχνίδι». Τέλος και ερωτηθείς για το αν τα συνεχόμενα γκολ που σημειώνει, θεωρεί ότι θα το φέρουν το επόμενο συμβόλαιο με τους «κίτρινους» υπογράμμισε: «Αυτήν τη στιγμή είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που η ομάδα εξελίσσεται μέρα με την ημέρα. Όσο για το ποδοσφαιρικό μου μέλλον θα το εξετάσει η διοίκηση. Εμένα να κοιτάω να βοηθάω την ομάδα μου να φθάσει στην πρώτη τετράδα του πρωταθλήματος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: