Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Στηρίζει Τέρι ο Αντσελότι


Ο τεχνικός της Τσέλσι, Κάρλο Αντσελότι Καμία πρόθεση να αφαιρέσει από τον Τζον Τέρι το περιβραχιόνιο του αρχηγού της Τσέλσι δεν έχει ο Κάρλο Αντσελότι, παρά το σάλο που έχει ξεσπάσει στα αγγλικά μέσα ενημέρωσης. Ο 29χρονος αμυντικός έγινε θέμα στις κουτσομπολίστικες στήλες, καθώς φέρεται να έχει εξωσυζυγική σχέση.

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, ο Τέρι έχει συνάψει σχέσεις με τη Βανέσα Περονσέλ, πρώην φίλη του Γουέιν Μπριτζ, πρώην συμπαίκτη και φίλου του Τέρι. "Είναι τιμή μου να είμαι προπονητής του και είμαι περήφανος γι�αυτόν", είπε από την πλευρά του ο Αντσελότι.

"Ο Τζον έχει την προσωπική του ζωή και οφείλει να την ελέγξει. Εγώ οφείλω να ελέγξω την ομάδα μου. Εκείνος είναι παίκτης της ομάδας μου, είναι ο αρχηγός και είμαι περήφανος που είμαι προπονητής του Τζον Τέρι. Είναι αρχηγός και θα παραμείνει αρχηγός. Οι συμπαίκτες του ποτέ δεν έχασαν την εμπιστοσύνη τους σε αυτόν. Πιστεύω ότι πρέπει όλοι στην ομάδα να στηρίξουμε τον ίδιο και την οικογένειά του", κατέληξε ο Ιταλός προπονητής της Τσέλσι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: