Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

Πικραμένος ο Ενσαλίβα


Η Λίλεστρομ παρουσίασε τον Ταμαντανί Ενσαλίβα Ο Ταμαντανί Ενσαλίβα κατά τη διάρκειας της παρουσίασής του από τη Λίλεστρομ στους Νορβηγούς δημοσιογράφους τόνισε πως για να αγωνιστείς στην Ελλάδα θα πρέπει να καλές σχέσεις με τους "κατάλληλους" ανθρώπους. Επίσης δήλωσε πως έχει να αγωνιστεί από τον Δεκέμβριο, αλλά επισήμανε ότι νιώθει έτοιμος.

"Νιώθω πραγματικά υπέροχα που βρίσκομαι στη Νορβηγία και την Λίλεστρομ.
Θέλω να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα να γίνει ακόμα καλύτερη. Θα δούμε πως θα πάει η χρονιά. Γνωρίζω το ενδιαφέρον πολλών συλλόγων για την απόκτησή μου.

Δεν έχω αγωνιστεί από τον Δεκέμβριο, τα δίνω όμως όλα στην προπόνηση για να είμαι έτοιμος. Το αμέσως επόμενο διάστημα είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την καριέρα μου. Η Ελλάδα είναι μία χώρα στην οποία πρέπει να διατηρείς καλές σχέσεις με τους κατάλληλους ανθρώπους", ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του πρώην παίκτη της ΑΕΚ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: