Κυριακή 14 Μαρτίου 2010

Κούπερ: «Έχω ενωθεί με το συναίσθημα των οπαδών»


Κούπερ: «Έχω ενωθεί με το συναίσθημα των οπαδών»

Απόλυτα ικανοποιημένος ήταν ο Έκτορ Ραούλ Κούπερ από τη νίκη του Άρη στο τοπικό ντέρμπι και από την εμφάνιση γενικότερα της ομάδας του. «Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί προσφέραμε χαρά στους οπαδούς μας. Είναι απίστευτο το συναίσθημα αυτό. Το συναίσθημα έχει να κάνει με την ιδιοσυγκρασία που ζει η πόλη αυτό το ματς και κυρίως γιατί στο ντεμπούτο μου είχαμε μία σκληρή ήττα. Σήμερα ήρθε η εκδίκηση με την καλή έννοια της λέξης. Επομένως η χαρά που νιώθουμε είναι για την χαρά που δώσαμε στους οπαδούς μας. Πέραν του τι μπορούμε να συζητήσουμε για το πόσο άξιζε η ομάδα μας η νίκη, το σημαντικό είναι ότι πήραμε τους βαθμούς της νίκης. Στο μυαλό μου σκέφτομαι πως θα κάνουμε σωστή αποθεραπεία για την Τετάρτη. Φυσικά και έχω ενωθεί με το συναίσθημα των οπαδών όμως πρέπει να συγκεντρωθούμε για το παιχνίδι του κυπέλλου. Είχαμε πει ότι είχαμε δώσει μία δέσμευση όλοι στην ομάδα για την ευθύνη που είχαμε για να δώσουμε τη συγκεκριμένη χαρά στους οπαδούς μας. Μπορώ να μιλάω για τον κόσμο διότι στηρίζουν διαρκώς την προσπάθεια, την χαρά, την ένταση. Και σίγουρα αυτή η νίκη θα μας δώσει ώθηση για το υπόλοιπο της χρονιάς. Θεωρώ ότι η ομάδα μου ήταν ανώτερη, δημιούργησε ευκαιρίες, έβαλε δύο γκολ, έχασε πέναλτι, αμυντικά ήμασταν πολύ σίγουροι, πιέσαμε σε όλους τους χώρους, δεν κινδυνεύσαμε αφού στην εστία μας δεν υπήρχαν ευκαιρίες. Αν η ομάδα μου φθάσει σε αυτή την απόδοση, το πιο σημαντικό είναι ότι μπορεί να το κάνει. Γνώριζα τις ιδιαιτερότητες του αγώνα όμως στις επόμενες ημέρες πρέπει να κάνουμε αποθεραπεία γιατί ακολουθεί ο αγώνας με την Καβάλα. Δουλέψαμε σκληρά στην φυσική κατάσταση. Υπήρχαν διαστήματα που γυρίσαμε σωστά τη μπάλα. Συγχαρητήρια σε όλους. Απλά πιστεύω ότι η ομάδα μου μπορούσε να διευρύνει το αποτέλεσμα».

Για το τι θα χρειαστεί ώστε ο Άρης να παραμείνει σε υψηλό επίπεδο, ο κ. Κούπερ είπε: «Δεν ήταν εύκολο παιχνίδι. Θεωρώ ότι κερδίσαμε γιατί η ομάδα δούλεψε σωστά σε όλες τις γραμμές της. Σας διαβεβαιώ όμως ότι όλη την εβδομάδα είχαμε πολύ υψηλή ένταση και βαθμό απαίτησης. Γι΄ αυτό το επίπεδο, πρέπει να κατέβουμε από την ευφορία που επικρατεί και να συγκεντρωθούμε στα επόμενα παιχνίδια. Θα μας άρεσε να είναι πιο μεγάλη η εβδομάδα που έρχεται, γιατί χρειάζονται 48 ώρες να χαρείς τη νίκη, όμως δεν υπάρχει χρόνος. Από αύριο πρέπει να φύγουμε από την χαρά αυτή και να συγκεντρωθούμε στα επόμενα παιχνίδια. Μπορεί να υπάρχουν κάποιες αλλαγές στο επόμενο ματς. Θα δούμε την κατάσταση όλων των παικτών. Η απαίτηση θα έρθει μέσα από το τι έχουμε να κερδίσουμε, να πετύχουμε. Θα απαιτήσω ακριβώς την ίδια συγκέντρωση, ένταση και απόδοση. Αν δούμε ότι μέσα σε αυτό το κλίμα κάποιος δεν έχει αποθεραπευτεί τελείως, υπάρχουν πολλοί που έχουν όρεξη να αγωνιστούν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: