Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Οι συνομιλίες Μοράτι-Μπέργκαμο!

Τους πρώτους διαλόγους του Μάσιμο Μοράτι με τον αρχιδιαιτητή Μπέργκαμο, τη σεζόν 2004-05, αποκαλύπτουν την Παρασκευή τα ιταλικά ΜΜΕ και ακολουθούν κι άλλα! Την Πέμπτη, μετά τις συνεντεύξεις ενός εκ των δικηγόρων του Λουτσιάνο Μότζι, η Ιντερ δεν έβγαλε κάποια ανακοίνωση για το θέμα αλλά έκανε δηλώσεις η... αδερφή του Μοράτι, λέγοντας πως δεν υπάρχουν συνομιλίες και πως όλα είναι ψέματα. Αναρωτήθηκε, μάλιστα, πώς είναι δυνατόν να είναι μπλεγμένη η Ιντερ και να μην κατέκτησε το Scudetto τότε, για να πάρει την απάντηση από Ιταλό δημοσιογράφο: «Ούτε η Φιορεντίνα ή η Ρετζίνα κέρδισαν τον τίτλο, αλλά ήταν μπλεγμένες και τιμωρήθηκαν». Μία μέρα μετά, μέρος των ιταλικών ΜΜΕ -γιατί τα περισσότερα προτιμούν να σιωπήσουν- αποκαλύπτουν τους πρώτους διαλόγους του αφεντικού της Ιντερ με τον τότε αρχιδιαιτητή. Κι όπως σημειώνουν, θα ακολουθήσουν πολλά περισσότερα και θα είναι όλο και πιο... ενδιαφέροντα.

Στην πρώτη συνομιλία, τον Δεκέμβριο του 2004, ο Μοράτι λέει ότι όλα είναι καλά με τη διαιτησία και κανονίζει να βρεθούν από κοντά με τον Μπέργκαμο. Στη δεύτερη, τον Ιανουάριο του 2005 κι αφού προφανώς έχει συναντηθεί με τον αρχιδιαιτητή, λέει στον Μπέργκαμο μετά τη νίκη με 3-2 επί της Σαμπντόρια ότι ο διαιτητής ήταν πολύ καλός και βοήθησε, ενώ οι δύο βοηθοί διαιτητή του... έκλεισαν το μάτι! Κι όχι μόνο αυτό, αλλά ο αρχιδιαιτητής Μπέργκαμο λέει στον Μοράτι ότι τώρα «πρέπει να κάνουμε δέκα σερί καλά αποτελέσματα»! Ακολουθούν οι συνομιλίες.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2004

Moratti: Πήγε αρκετά καλά ως τώρα, δεν υπήρξαν πολεμικές ή φασαρίες...
Bergamo: Ευτυχώς ναι, μπορούμε και πρέπει να πάμε καλύτερα...
Moratti: Ακούστε, θα ήθελα να σας συναντήσω...
Bergamo: Και εγώ, γιατί θα ήθελα να σας εκμυστηρευτώ κάτι...
Moratti: Όταν έχετε ένα λεπτό όταν περνάτε από το Μιλάνο...
Bergamo: Θα έρθετε στο Livorno να δείτε το παιχνίδι ή θα το δείτε, πώς;
Moratti: Δεν το ξέρω, εγώ αποφεύγω πάντα να πάω εκτός έδρας...
Bergamo: Την προσεχή εβδομάδα...
Moratti: Εγώ είμαι εδώ, είμαι σε εκείνα τα μέρη στο Forte eh... ας ακουστούμε μια μέρα πριν το Livorno, αν έχετε χρόνο, ή δυο μέρες πριν...
Bergamo: Αλλίμονο... εγώ είμαι στο Coverciano όπου μαζεύουμε τους διαιτητές...
Moratti: Αν έρθω επάνω, μου λέτε αν θα βρεθούμε εδώ ή...


ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2005

Bergamo: Πρόεδρε Moratti, είμαι ο Bergamo..
Moratti: Ήθελα νας σας καλέσω εγώ εγώ για να σας πω ότι είδα τον Μπερτίνι που συμπεριφέρθηκε πάρα πολύ καλά κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού το οποίο μπορούσε να καταλήξει σε ένα πολύ βαρύ χτύπημα...
Bergamo: Προφανέστατα ήταν το πιο δύσκολο Inter-Sampdoria, δούλεψαν καλά και οι επόπτες...
Moratti: Τους το είπα στο τέλος, πραγματικά καλοί, γιατί ήταν ήδη δυο φορές... σωστοί να τους τσιμπάτε, πως στο διάολο τα καταφέρνετε να τους τσιμπάτε... μου έκλεισαν το μάτι...
Bergamo: Ας κοιτάξουμε να κάνουμε δέκα χρήσιμα αποτελέσματα στη σειρά τώρα!
Moratti: Σκεφτόμουν να σας καλέσω χθες βράδυ γιατί μετά πήγα στον διαιτητή Μπερτίνι. Συμπεριφέρθηκε πάρα πολύ καλά.


Μοράτι: «Δεν τα θυμόμουν...»
Μετά τη δημοσιοποίηση των πρώτων συνομιλιών ο Μάσιμο Μοράτι αναγκάστηκε να κάνει δηλώσεις και τόνισε πως... οι εφημερίδες έγραψαν την αλήθεια το 2006, ενώ για τις συνομιλίες είπε: «Δεν τις θυμόμουν, τις είχα ξεχάσει...». Αυτό που σχολιάζουν ιταλικές ιστοσελίδες είναι πώς είναι δυνατόν να λέει ο Μοράτι τώρα ότι τις είχε ξεχάσει, ενώ μέχρι και πριν λίγες μέρες έλεγε ότι δεν υπήρχαν καν συνομιλίες.

Συνεχίζεται ο πόλεμος!
Στο μεταξύ, τα ιταλικά ΜΜΕ παραμένουν χωρισμένα. Η Gazzetta dello Sport και διάφοροι τηλεοπτικοί σταθμοί επιμένουν να μην αναφέρονται καθόλου στις αποκαλύψεις, προφανώς επειδή εμπλέκεται η Ιντερ του Μοράτι, ενώ οι πολιτικές εφημερίδες δίνουν όλο και μεγαλύτερη βάση, όπως και ιστοσελίδες και ραδιοφωνικοί σταθμοί που δεν ελέγχονται από τον ιδιοκτήτη των νερατζούρι ή από κάποιον χορηγό της Ιντερ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: