Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Διευκρινιστική δήλωση Σαϊτιώτη

http://www.sport24.gr/ast/cov/sa/saitiotis_2009_10_4_16_33_28_b.jpgΣε διευκρινιστική δήλωση με αφορμή δημοσίευμα αθλητικής εφημερίδας, προέβη μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του συλλόγου, ο επιθετικός του ΠΑΣ Γιάννινα Γιώργος ΣαϊτιώτηςΑναλυτικά η δήλωσή του:

"Είμαι τέσσερα χρόνια σε αυτή την ομάδα και αυτά που λέγονται και ακούγονται ότι δήθεν δεν είμαι τραυματίας και ότι υπάρχει πρόβλημα με την ομάδα δεν στέκουν. Ξεκαθαρίζω ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα και οι σχέσεις μου με όλους είναι άψογες.

Είμαι τραυματίας, και πιθανότατα χάνω τα επόμενα παιχνίδια. Η μαγνητική στην οποία έκανα έδειξε βαριά θλάση. Αν το μηχάνημα κάνει πλάκα τότε και εγώ λέω ψέματα αναφορικά με την κατάσταση του τραυματισμού μου
".

Δεν υπάρχουν σχόλια: