Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Ρονάλντο: "Μπορούμε να το πάρουμε"


Ο Κριστιάνο Ρονάλντο με τη φανέλα της εθνικής Πορτογαλίας Ο Κριστιάνο Ρονάλντο με δηλώσεις του στην εφημερίδα "As", αναφέρθηκε στις πιθανότητες που έχει η εθνική ομάδα της Πορτογαλίας να κατακτήσει το Παγκόσμιο Κύπελλο. Ο επιθετικός της Ρεάλ Μαδρίτης τόνισε πως αν προσπαθήσει όλη η ομάδα συνολικά μπορεί το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της Ιβηρικής χερσονήσου να πάει μακριά...

"Δεν έχουμε κατακτήσει ποτέ το Κύπελλο και για το λόγο αυτό δεν είμαστε φαβορί, αλλά τα φαβορί δεν κερδίζουν πάντα. Με αυτή τη νοοτροπία θα πάω στη Νότια Αφρική. Φυσικά και θέλω να είμαι στην καλύτερη κατάσταση και να έχω καλή απόδοση. Θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό, όπως κάνω πάντα, και στη Ρεάλ και στην Εθνική. Ειμαι σε καλή φόρμα, αλλά δεν κάνω θαύματα. Δεν έχει σημασία εγώ, αν η ομάδα είναι καλά, μπορούμε να πάμε μακριά και με αυτή τη νοοτροπία θα πάμε στο Μουντιάλ", δήλωσε χαρακτηριστικά ο 25χρονος Πορτογάλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: