Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Βιεϊρίνια: «Είμαι ευχαριστημένος στον ΠΑΟΚ»

Βιεϊρίνια: «Είμαι ευχαριστημένος στον ΠΑΟΚ»

Το ότι συνεχίζει στον ΠΑΟΚ, στον οποίο είναι ευχαριστημένος και δεν έχει κανένα πρόβλημα, τόνισε με δηλώσεις του ο Αντελίνο Βιεϊρίνια, διαψεύδοντας δημοσιεύματα εφημερίδων φίλα προσκείμενων στον Ολυμπιακό. «Είμαι ευχαριστημένος στον ΠΑΟΚ και θέλω να συνεχίσω να παίζω σε αυτόν. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με την ομάδα και δε θέλω να κάνω κάποιο παραπάνω σχόλιο για δημοσιεύματα που με αφορούν» επισήμανε ο Πορτογάλος άσος του Δικεφάλου λίγο πριν την αναχώρηση της «ασπρόμαυρης» αποστολής για τη Γερμανία, όπου θα πραγματοποιηθεί το βασικό στάδιο της φετινής προετοιμασίας του ΠΑΟΚ. «Ξεκινάω τον τρίτο χρόνο μου στον ΠΑΟΚ, θα προσπαθήσουμε να προετοιμαστούμε κατάλληλα για τους προκριματικούς του Τσάμπιονς Λιγκ, που είναι κάτι σπουδαίο για εμάς. Εύχομαι η χρονιά που ξεκινάει να είναι τουλάχιστον ίδια με την προηγούμενη και ακόμα καλύτερη» είπε μεταξύ άλλων ο Βιεϊρίνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: