Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Σουάζο: «Θέλω Παναθηναϊκό»


Ένα από τα ονόματα που έχουν προταθεί στον Παναθηναϊκό για την θέση του επιθετικού, είναι αυτό του Νταβίντ Σουάζο. Ο ίδιος με δηλώσεις εμφανίστηκε θετικός στο ενδεχόμενο να μετακομίσει στην Ελλάδα και το «τριφύλλι». Ο 30χρονος επιθετικός μίλησε στην «SportDay» και ανέφερε ότι θα ήταν τιμή γι αυτόν να αγωνιστεί στους πρωταθλητές Ελλάδος. «Βρίσκομαι με την ομάδα μου την Ίντερ στον Καναδά και δεν με έχει ενημερώσει ο μάνατζέρ μου για κάτι. Αν συνέβαινε κάτι ουσιαστικό, θα μου το έλεγε. Αυτή τη στιγμή είμαι παίκτης της Ίντερ. Αύριο δεν ξέρω τι θα συμβεί. Αν, πάντως, υπάρχει όντως ενδιαφέρον από τον Παναθηναϊκό, θα με ενδιέφερε η προοπτική να αγωνιστώ σε μια μεγάλη ομάδα της Ελλάδας που να διεκδικεί τίτλους και να παίζει στην Ευρώπη. Είναι τιμή μου να με θέλει ένας μεγάλος ελληνικός σύλλογος».

Με τα τωρινά δεδομένα, ο Σουάζο δύκολα θα παραμείνει στην Ίντερ, αφού στην επίθεση υπάρχουν οι Μιλίτο, Ετό, Πάντεφ, καθώς και ο Μπαλοτέλι που δεν έχει αποχωρήσει ακόμα. Ο ίδιος μίλησε για το θέμα αυτό στην πατρίδα του τονίζοντας: «Οι πιθανότητες να φύγω από την Ίντερ υπάρχουν. Σ' αυτή την περίοδο έρχονται πολλές προτάσεις, έχουν φτάσει στ' αυτιά μου διάφορα, αλλά δεν έχω κάτι συγκεκριμένο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: