Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

Σίσιτς: «Έχω μιλήσει, θέλω να έρθω…»

Σίσιτς: «Έχω μιλήσει, θέλω να έρθω…»

Ο Μίρνες Σίσιτς επιβεβαιώνει τις επαφές με τους ανθρώπους της ομάδας και με τον πρόεδρο της ΠΑΕ, Γιάννη Τάκη. «Έχω μιλήσει με τους ανθρώπους του Ηρακλή. Είχαμε επικοινωνία με τον πρόεδρο», τόνισε χαρακτηριστικά στο «Μ» ο 29χρονος Σλοβένος από την πατρίδα του, όπου βρίσκεται. Δεν στέκεται μόνο εκεί, αλλά συνεχίζει απαντώντας στην ερώτηση αν έχει βρεθεί «φόρμουλα» και στο οικονομικό κομμάτι. Τι λέει ο ίδιος; «Πιστεύω, ότι βρήκαμε μία λύση. Έχουμε μιλήσει και για το οικονομικό», επισημαίνει στο «Μ» ο ποδοσφαιριστής για να συμπληρώσει στη συνέχεια με νόημα. «Θα ξέρουμε περισσότερα αύριο (σ.σ. σήμερα) το πρωί… Αν όλα πάνε καλά, τότε στο τέλος της εβδομάδας θα είμαι εκεί, θα είμαι στη Θεσσαλονίκη».

«Μου αρέσει ο Ηρακλής»

Ο Σίσιτς για την ώρα τουλάχιστον είναι στη Σλοβενία. Είναι ελεύθερος. Ο κόσμος τον αγαπάει. Πολλοί φίλαθλοι άλλωστε έχουν κάνει αναφορά στο όνομα του, θέλοντας να επιστρέψει. Είχε συμβεί και τον περασμένο Ιανουάριο, ωστόσο δεν είχε έρθει, αφού δεν προχώρησε το θέμα. «Θέλω να έρθω στον Ηρακλή. Θέλω να παίξω στον Ηρακλή. Ξέρω την ομάδα όπως ξέρω ότι με αγαπάει ο κόσμος. Δεν είχα πρόβλημα ποτέ όταν πήγα με άλλες ομάδες στο Καυτανζόγλειο. Πιστεύω ότι βοήθησα και εγώ σε μία δύσκολη χρονιά τότε. Ο Ηρακλής είναι καλή ομάδα. Είναι μεγάλη ομάδα. Μου αρέσει», δήλωσε χαρακτηριστικά στο «Μ» ο αριστερός χαφ εξτρέμ. Έτσι, απλά για την ιστορία αξίζει να σημειωθεί πώς ο Σίσιτς τη χρονιά της… Ξάνθης είχε εννιά συμμετοχές με δυο γκολ. Το ένα πιο σημαντικό από το άλλο. Με τη Λάρισα στο Καυτανζόγλειο και με τον Ιωνικό επίσης στο Καυτανζόγλειο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: