Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Έτοιμος για Τσάμπιονς Λιγκ ο Ζλάταν


Αποφασισμένος να κατακτήσει πολλούς τίτλους με τη φανέλα της Μίλαν είναι ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς. Ο Σουηδός επιθετικός μάλιστα, έθεσε ως πρωταρχικό στόχο της νέας του ομάδας το Τσάμπιονς Λιγκ. «Έχω έρθει στο Μιλάνο για να κερδίσω πολλά τρόπαια και στο Τσάμπιονς Λιγκ είναι ο μεγάλος μας στόχος γι αυτή τη σεζόν. Αλλά για μα κερδίσεις το συγκεκριμένο τρόπαιο θα πρέπει να έχεις και τύχη. Έχω δει ομάδες που το έχουν κατακτήσει που κανένας δεν μπορούσε να φανταστεί», τόνισε ο 28χρονο άσος.

Όσο για το αν μπορεί να ανταπεξέλθει στην πίεση μιας ομάδας όπως είναι η Μίλαν απάντησε: «Έχω συνηθίσει να λειτουργώ κάτω από πίεση από τότε που ήμουν πολύ μικρός. Αυτή τη φορά είναι διαφορετικά τα πράγματα. Με τη Μίλαν οι προσδοκίες είναι πολύ υψηλές».

Τέλος ια το αν είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει τους οπαδούς της Ίντερ στο ντέρμπι του Μιλάνου, ο Ιμπραΐμοβιτς είπε: «Αν θα φοβηθώ τους φίλους της Ίντερ; Ποτέ δεν είμαι φοβισμένος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: