Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Μουρίνιο: «Ξέρω πως να αντιμετωπίσω την Μπαρτσελόνα»


Το ρόστερ της Μπαρτσελόνα και οι εμφανίσεις της τρομάζουν κάθε αντίπαλο, όχι όμως, και τον Ζοζέ Μουρίνιο. Ο Πορτογάλος τεχνικός –στο δεύτερο μέρος της αποκλειστικής του συνέντευξης στην “AS”- δεν δείχνει να ανησυχεί για τις αναμετρήσεις της Ρεάλ Μαδρίτης με την ομάδα του Γκουαρντιόλα, την οποία χαρακτήρισε ένα «ολοκληρωμένο προϊόν».

«Μου φαίνεται ότι είναι πολύ δύσκολο για εσάς να με καταλάβετε. Η Μπαρτσελόνα είναι ένα ολοκληρωμένο προϊόν. Είναι ένα ποδοσφαιρικό σχολείο, που βασίζεται σε παίκτες, όπως οι Βαλντές, Πουγιόλ, Τσάβι, Ινιέστα και Μέσι, που έχουν είκοσι χρόνια στην ομάδα, σχεδόν από την γέννησή τους», τόνισε ο Ζοζέ Μουρίνιο και συνέχισε απαντώντας στην ερώτηση εάν της αξίζει μια τέτοια αναφορά-τιμή από τα ΜΜΕ…

«Σας είπα, η Μπαρτσελόνα είναι ένα ολοκληρωμένο προϊόν… και κάθε σεζόν γίνεται μια αναβάθμιση. Έχεις ένα πρόγραμμα στον υπολογιστή σου και του βάζεις ένα update. Κάτι τέτοιο. Εγώ λοιπόν, είμαι εδώ να ανταγωνιστώ ένα ολοκληρωμένο προϊόν», τόνισε ο Special One για να συνεχίσει:

«Ξέρω πως θα αντιμετωπίσω την Μπαρτσελόνα. Έντεκα εναντίον έντεκα. Κάποιες φορές και με δέκα… Μπορείς να ‘’απενεργοποιήσεις’’ την Μπαρτσελόνα και να παίξεις με τον τρόπο σου. Εάν θέλεις να παίξεις σαν και αυτούς, τότε θα χάσεις. Είναι ξεκάθαρο και το ξέρουν. Αυτοί θέλουν από τον αντίπαλό τους να παίξει καλά, γιατί έτσι θα σε σκοτώσουν. Την έχω αντιμετωπίσει την Μπαρτσελόνα τρεις φορές. Με την Τσέλσι την έχω νικήσει και έχω χάσει. Άλλη μια φορά όλοι είδατε τι έγινε με τον Νορβηγό διαιτητή. Την αντιμετώπισα και πρόσφατα με την Ίντερ και την απέκλεισα», κατέληξε ο Πορτογάλος τεχνικός…

Δεν υπάρχουν σχόλια: