Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Πλεσί: "Ηρθα σε ένα εξίσου μεγάλο κλαμπ"


Ο Παναθηναϊκός παρουσίασε και επίσημα τον Νταμιέν Πλεσί, ο οποίος στις πρώτες τους δηλώσεις τόνισε πως έφυγε από ένα μεγάλο σύλλογο και ήρθε σε άλλο εξίσου μεγάλο κλαμπ. Ο Γάλλος άσος εξήγησε πως η συνομιλία που είχε με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, Κάρλος Φρέιτας, τον έκανε να δεχθεί την πρόταση των "πρασίνων".

Ο τελευταίος ξεκίνησε τη διαδικασία της παρουσίασης, λέγοντας, "Παρουσιάζουμε τον νέο μας παίκτη που υπέγραψε συμβόλαιο για τρία χρόνια. Έχουμε πολλές προσδοκίες από αυτόν και έχει μια αναγνωρισμένη πορεία στην Γαλλία και την Αγγλία".

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο Πλεσί, "Έφυγα από ένα μεγάλο κλαμπ και ήρθε σε ένα άλλο εξίσου μεγάλο. Ήθελα να μου δοθεί η ευκαιρία να αγωνιστώ σε μια μεγάλη ομάδα και είμαι ευτυχισμένος για αυτό. Έπρεπε να έρθω σε μια μεγάλη ομάδα. Έμαθα πολλά τόσα χρόνια στην Λίβερπουλ δίπλα σε μεγάλους παίκτες όπως ο Τζέραρντ, αλλά ήθελα να πάω κάπου που να παίζω. Είναι θέμα του προπονητή που και πότε θα παίξω. Όποτε και όπου μου ζητηθεί να βοηθήσω εγώ είμαι έτοιμος. Ο προπονητής αποφασίζει.

Η συνομιλία με τον Κάρλος Φρέιτας με έπεισε να έρθω στον Παναθηναϊκό. Εμένα προσωπικά δεν με είχε πλησιάσει κάποια ομάδα. Αυτά είναι θέματα του μάνατζέρ μου. Όταν έφυγα από τη Λιόν σε ηλικία 18 ετών πήγα στη Λίβερπουλ και μέσα από τις προπονήσεις έμαθα πολλά από τους μεγάλους παίκτες που είχε η ομάδα. Δεν έπαιξα, όμως, πολλά παιχνίδια. Ο Παναθηναϊκός είναι η ευκαιρία μου να αποδείξω όλα όσα έχω μάθει αυτά τα χρόνια".

Ο Πλεσί, όπως τόνισε πως προφέρεται το όνομα του, ξεκαθάρισε πως η θέση του είναι αμυντικός μέσος και όχι κεντρικός αμυντικός, ενώ δήλωσε πως είναι έτοιμος από τώρα για να βοηθήσει τη νέα του ομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: