Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

«Να κατακτήσω το τρίτο μου Champions League»!


Την κατάκτηση του τρίτου Champions League της καριέρας του που θα τον κάνουν αυτόματα τον πρώτο προπονητή στην ιστορία του ποδοσφαίρου που θα έχει καταφέρει κάτι τέτοιο, ονειρεύεται ο Ζοζέ Μουρίνιο. Ο Πορτογάλος τεχνικός της Ρεάλ ξεκινάει την Τετάρτη το νέο του ταξίδι στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση, με αντίπαλο τον Άγιαξ στο «Σαντιάγκο Μπερναμπέου», το μυαλό του ωστόσο βρίσκεται από τώρα στον τελικό της 28ης Μαΐου στο «Γουέμπλεϊ».

Αν η Ρεάλ Μαδρίτης καταφέρει να κατακτήσει τη φετινή διοργάνωση, θα συμπληρώσει δέκα τίτλους στον θεσμό (έξι κύπελλα πρωταθλητριών και τέσσερα Champions League). Ο «Special One» δεν αρνείται πως, εξίσου με τη συλλογική διάκριση των Μαδριλένων, επιθυμεί και τη δική του. «Η Ρεάλ θέλει να πάρει το 10ο Κύπελλο Πρωταθλητριών. Ακριβώς τόσο πολύ θέλω κι εγώ να κατακτήσω το τρίτο μου, αλλά γνωρίζουμε ότι θα είναι δύσκολο. Υπάρχουν 6-7 ομάδες που διαθέτουν ό,τι χρειάζεται για να πάρουν αυτόν τον τίτλο. Παρότι είναι η πρώτη μου σεζόν στη Μαδρίτη και ακόμα χτίζουμε την ομάδα, αν καταφέρουμε να περάσουμε στους '16' θα είμαστε πιο δυνατοί και πιο αισιόδοξοι για το μέλλον», οι αρχικές δηλώσεις του «εκλεκτού», ο οποίος εν συνεχεία αναφέρθηκε και μεμονωμένα στο παιχνίδι της πρεμιέρας, κόντρα σε μια άλλη ιστορική ομάδα όπως αυτή του Άγιαξ: «Ο Αγιαξ είναι ένας σπουδαίος σύλλογος. Τόσο εμείς όσο κι αυτοί θεωρούμαστε ιερά τέρατα της διοργάνωσης. Είμαι ένθερμος οπαδός των τμημάτων υποδομής του Αγιαξ. Θα είναι πολύ δύσκολος αντίπαλος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: