Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Λίνο: "Θέλω πολύ να επιστρέψω"

Να επιστρέψει... σιδερένιος στα γήπεδα μετά την περιπέτεια τραυματισμού του θέλει ο Λίνο, όπως τόνισε ο ίδιος με δηλώσεις του στην εφημερίδα "Σπορ του Βορρά". Ο Βραζιλιάνος αριστερός μπακ-χαφ θα μείνει εκτός δράσης μέχρι τις αρχές του χρόνου όμως παραμένει αισιόδοξος πως όλα θα πάνε καλά...

"Αισθάνομαι καλά, γιατί μετά την επέμβαση δεν πονάω. Είναι πολύ σημαντικό να ξεπεράσω πλήρως το πρόβλημα και να επανέλθω πιο δυνατός. Θα γυρίσω πιο δυνατός στον ΠΑΟΚ για να προσφέρω. Αυτή είναι η επιθυμία μου. Θέλω πολύ να επιστρέψω, γιατί ξέρω ότι η ομάδα με χρειάζεται. Πρέπει, όμως, πρώτα να θεραπευτώ. Από τη στιγμή που τραυματίστηκα, ο γιατρός μου είπε ότι σε τέσσερις μήνες θα είμαι καλά. Πιστεύω ότι όλα θα πάνε κατ' ευχήν. Δεν είναι το καλύτερο για κάθε ποδοσφαιριστή να μένει εκτός, πρέπει, όμως, να το συνηθίσω. Από τη στιγμή που δεν πονάω και είμαι εντάξει, είμαι αισιόδοξος", ήταν τα λόγια του Λίνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: