Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Τζιμπούρ: "Βγήκα από την άβυσσο..."

Ο Ράφικ Τζιμπούρ παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα "Le Buteur". Σε αυτή ο Γαλλοαλγερινός επιθετικός, ξεκαθάρισε ότι του αρέσει να φοράει τη φανέλα της ΑΕΚ, τόνισε ότι τον ενδιαφέρει το πρωτάθλημα και όχι ο τίτλος του πρώτου σκόρερ, ενώ παρομοίωσε την περίπτωσή του, με αυτήν των Χιλιανών ανθρακωρύχων!

"Μου αρέσει να παίζω στην ΑΕΚ. Μου αρέσει η ατμόσφαιρα εδώ. Βασικά, δεν θέλω να πάω πουθενά άλλου. Ειδικά την δεδομένη περίοδο. Στόχος μου είναι να πάρει η ομάδα το πρωτάθλημα κι όχι το σκοράρισμα", τόνισε αρχικά ο Γαλλοαλγερινός επιθετικός για να συμπληρώσει στη συνέχεια:

"Όταν πρωτοήρθα ήμουν κάπως έτσι... Από την άβυσσο κατάφερα τελικά να βγω και να δω το φως! Η άφιξή μου στην Ελλάδα ήταν αναμφισβήτητα το γεγονός που σημάδεψε την καριέρα μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: