Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Δεν πωλείται η Τορίνο

Tις φήμες που θέλουν τη διοίκηση της Τορίνο να πουλάει την ομάδα διέψευσε ο Ουρμπάνο Κάιρο. Την προηγούμενη εβδομάδα η «Gazzetta dello Sport» αποκάλυψε ότι η Emirates και η Red Bull έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον του ιταλικού συλλόγου, όμως ο πρόεδρος της «granata» τόνισε πως δεν ισχύει η συγκεκριμένη είδηση.

Η πρώτη εταιρεία έγινε χορηγός της Μίλαν και η ιταλική εφημερίδα ανέφερε ότι ο Αντριάνο Γκαλιάνι τόνισε πως η Τορίνο θα ήταν μια καλή επενδυτική κίνηση. «Δεν έχω δει ποτέ κάποιον Άραβα», τόνισε ο Κάιρο, αναφερόμενος στον διευθύνων σύμβολο της Emirates, Αχμέντ Αλ Μακτούμ. «Και δεν έχω δει τον Γκαλιάνι για μήνες. Αυτή είναι η τελευταία… σαπουνόπερα που αφορά την ομάδα μας. Ωστόσο, εγώ δεν πρόκειται να την πουλήσω και κοιτάζω το μέλλον», συνέχισε.

Όσον αφορά την Red Bull, η οποία ενδεχομένως θα μπορούσε να αλλάξει την διαφημιστική εικόνα της Τορίνο, τόνισε: «Δεν έχω ακούσει τίποτα για κάποιον Αυστριακό. Δεν έχω δεχθεί προσφορά και δεν ισχύει τίποτα από όσα ακούγονται».

Δεν υπάρχουν σχόλια: