Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

Κούδας: «Είμαι πάντα δίπλα στο Ζαγοράκη»

Ο Γιώργος Κούδας μίλησε στο «Αθλητικό Metropolis» για τον ΠΑΟΚ. Ο «Μεγαλέξανδρος» του ελληνικού ποδοσφαίρου μεταξύ των άλλων τόνισε:
«Ο ΠΑΟΚ έδειξε σημάδια βελτίωσης στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος, αλλά δεν είχε συνέχεια».
«Νομίζω επηρέασε η προετοιμασία, η αλλαγή προπονητή και σίγουρα ήταν δύσκολο να βρουν την φόρμα τους κάποιοι βασικοί παίκτες».
«Ήταν μια τονωτική ένεση για τον Σαλπιγγίδη η εμφάνιση με την Εθνική ομάδα».
«Αν ο ΠΑΟΚ δείξει το πραγματικό του πρόσωπο με τον Παναθηναϊκό μπορεί να τα καταφέρει. Είναι δύσκολο το παιχνίδι πάντως και θέλει προσοχή».
«Ο ΠΑΟΚ χρειάζεται τον κάθε Βιολίδη και τον κάθε Ζαγοράκη σε αυτούς του δύσκολους καιρούς. Χάθηκε ένας άνθρωπος που προσέφερε και μπορούσε να προσφέρει στο μέλλον».
«Άλλο πάμε για πρωτάθλημα και άλλο έχουμε και στόχο το πρωτάθλημα, δηλαδή το διεκδικούμε».
«Όλοι είναι απογοητευμένοι από την πορεία της ομάδας, αλλά είναι νωρίς ακόμη για να κριθεί το οτιδήποτε. Ένα καλό αποτέλεσμα, αλλάζει όλη την ψυχολογία».
«Είμαι πάντα δίπλα στο Ζαγοράκη, έχω δώσει και την ψυχή μου για τον ΠΑΟΚ και εγώ και οι βετεράνοι είμαστε έτοιμοι να βοηθήσουμε όταν χρειαστεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια: