Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Σνάιντερ: «Έχω αναιμία…»

Η εξάντληση από την περσινή κοπιαστική σεζόν με την Ίντερ και τη συμμετοχή στο Μουντιάλ είχε επιπτώσεις στην υγεία του Γουέσλεϊ Σνάιντερ. Ο Ολλανδός μέσος των «νερατζούρι» αποκάλυψε πως έχει αναιμία και αυτός ήταν ο λόγος που λιποθύμησε το Σάββατο στα αποδυτήρια της ομάδας.

«Έχω αναιμία, αλλά δεν είναι κάτι σοβαρό. Ζαλιζόμουν και πονούσα σε όλο μου το σώμα στο πρώτο ημίχρονο της αναμέτρησης του Σαββάτου. Επισκέφτηκα καρδιολόγο για να δει την πίεσή μου και πήγα στην Ολλανδία για να πάρω μία δεύτερη γνώμη. Αποδείχτηκε πως έχω αναιμία και αυτό οφείλεται στην κόπωση. Χρειάζομαι ξεκούραση, αλλά αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να εγκαταλείψω τους συμπαίκτες μου. Έχουμε πολλούς τραυματίες στο χώρο του κέντρου», τόνισε ο Σνάιντερ.

Την περασμένη περίοδο ο Σνάιντερ έπαιξε σε συνολικά 55 παιχνίδια με Ίντερ και εθνική Ολλανδίας, ενώ ήδη φέτος μετρά 18 συμμετοχές με «νερατζούρι» και «οράνιε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: