Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Ε, ας μιλήσουμε για baseball!!

Ο Μάνος Αντώναρος αφήνει, σε αυτούς που μιλάνε με άνεση για δικαιοσύνη και εξυγίανση, το θέμα των στημένων στο ελληνικό ποδόσφαιρο και γράφει στο blog του για baseball!
Ε, ας μιλήσουμε για baseball
Δεν φαντάζομαι να φαντάζεστε, ότι θα έγραφα τη γνώμη μου για την εξέλιξη στο σκάνδαλο του πδοσφαίρου με τα στημένα.
Οσους «μεγάλους» γραφιάδες γνωρισα στη ζωή μου π.χ. τον Αλέκο Σακελλάριο… ΕΝΑ πράγμα μόνο με συμβούλεψαν: «Πιάσε το θέμα από την ανάποδη. Φερ’το τούμπα».
Δλδ εννοούσε(αν): μη γίνεις προβλέψιμος.
Θα ήταν εξαιρετικά εγωιστικό εκ μέρους μου να ισχυρισθώ, ότι τα κείμενα μου δεν είναι προβλέψιμα. Αλλωστε αυτό το κρίνουν οι άλλοι… όμως στην προκειμένη περίπτωση δεν πρόκειται να πέσω στη λούμπα.
Τι να γράψω αδελφέ μου, για την εξέλιξη;
Ότι ήμουν σίγουρος;
Σιγά, ρε μεγάλε, μη βγάλεις κανένα χέρι από τη μαντεψιά.
Ο,τι ησύχασα τώρα που θα «αναλάβει» η χαχαχαχαχαχα συντεταγμένη πολιτεία;
Ότι είμαστε πρωταθλητές στο ρεζιλίκι;
Να συγκρίνω πώς το αντιμετώπισαν οι Τούρκοι;
Θα σηκωθεί από κεί που κοιμάται ο μπαρμπα Αλέκος ο Σακελλάριος και θα με πλακώσει στα γιαούρτια.
Βάζω λοιπόν στο youtube και βλέπω “Αγαμοι Θύται” και στανιάρω.
Ναι, αλλά πρέπει να πιάσω το θέμα από την ανάποδη… να το φέρω τούμπα λέμε…
Σήμερα λοιπόν θα σας μιλήσω για… baseball.
Aφού λοιπόν αυτοί στην Ελλάδα μιλάνε για δικαιοσύνη, εξυγίανση με τέτοια άνεση…ε, και εγώ με αντίστοιχη έψαξα και βρήκα για baseball.
Πέτυχα σε μια εξαιρετική παραλία στην Χαλκιδική (Ιερισσό) έναν φίλος μου και σπουδαίο δημοσιογράφο, τον Κωνσταντίνο Δαυλό (οικονομικό ρεπορτάζ ΣΚΑΙ) που είναι εντελώς βαρεμένος με το baseball (κι όχι μόνο)… Γίναμε φίλοι πριν αρκετά χρόνια όταν με έκπληξη τον είδα στην αίθουσα σύνταξης να παρακολουθεί από τον υπολογιστή του baseball, όταν την ίδια ώρα ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ παρακολουθούσαν ποδόσφαιρο στην τηλεόραση (Εθνική Ελλάδος). Φυσικά πήγα και του μίλησα…
Σιγά που δεν θα πήγαινα…
Όταν λοιπόν τον είδα στην παραλία να λιάζεται φορώντας το καπελάκι των New York Yankees (αν και ο ίδιος είναι με τους Giants) σκέφτηκα ότι ήταν η πιο κατάλληλη στιγμή να μάθω πώς στο διάολο παίζεται αυτό το παιγνίδι, που όταν το βλέπω δεν καταλαβαίνω μία.
Πριν προλάβει να φέρει αντίρρηση (όχι δλδ ότι θα’φερνε, καθώς πετάει τη σκούφια του για baseball) σήκωσα την canera μου και του ζήτησα να μου(μας) εξηγήσει.
Η αλήθεια είναι ότι το video έχει αρκετά μεγάλη διάρκεια…
Ο Κωνσταντίνος όμως έχει ευχέρεια λόγους, είναι παραστατικός και δυστυχώς δεν μπορούσα να κόψω κομμάτια γιατί δεν θα βγάζατε νόημα. Παίζει στην «Ευρυάλη Γλυφάδας» και διατηρεί ένα blog pamestoiximamebaseball.blogspot.com αλλά ο ίδιος δεν παίζει στοίχημα… όπως μου εξήγησε ήθελε πάντα να γράψει για το αγαπημένο του άθλημα, αλλά επειδή δεν θα τον διάβαζε κανείς, σκέφτηκε να γράψει γι΄ αυτό και ταυτόχρονα να δημοσιοποιεί τις προβλέψεις του για τους αγώνες…
Αν οι τύποι που διαφεντεύουν το ελληνικό ποδόσφαιρο σας έχουν σπάσει τα τέτοια… δοκιμάστε τουλάχιστον να δείτε baseball… που είμαι σίγουρος ότι προς το παρόν τουλάχιστον (χαχαχαχαχαχα) δεν του δίνουν σημασία.
Καλά strikes!
Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: