Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Το παλεύει για Εθνική ο Σολδάδο!!


Το παλεύει για Εθνική ο Σολδάδο
Αισιόδοξος ότι αν συνεχίσει να πραγματοποιεί καλές εμφανίσεις με την Βαλένθια, θα συμπεριληφθεί στις κλήσεις της εθνικής ομάδας της Ισπανίας για το Euro, εμφανίστηκε ο Ρομπέρτο Σολδάδο.

Παράλληλα, δήλωσε «πιστός» στις «νυχτερίδες» τονίζοντας ότι δεν του πέρασε ποτέ από το μυαλό να αποχωρήσει.

Ο Ισπανός επιθετικός βρισκόταν στην αποστολή της εθνικής του ομάδας στο τελευταίο φιλικό απέναντι στη Βενεζουέλα, παίρνοντας τη θέση του Φερνάντο Τόρες. Στο συγκεκριμένο παιχνίδι μάλιστα πέτυχε και «χατ τρικ».

«Ο Τόρες σημαίνει πολλά για την ομάδα και όλοι μας γνωρίζουμε τι μπορεί να δώσει στην εθνική ομάδα. Εάν συνεχίσω να αποδίδω τόσο καλά, ελπίζω να βρίσκομαι στην αποστολή το καλοκαίρι. Θα συνεχίσω να κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να είμαι στην ομάδα στο Euro», τόνισε στη «Cadena COPE» και συμπλήρωσε για το ποδοσφαιρικό του μέλλον:

«Θέλω να μείνω στη Βαλένθια. Έχω δύο χρόνια ακόμα στο συμβόλαιο μου και δεν θέλω να είμαι απλά ένας ποδοσφαιριστής που πέρασε από την ομάδα και αποχώρησε».


πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: