Η διαφορά του Βρετανού από τον Γερμανό μειώθηκε στους 17 βαθμούς μετά τη νίκη του τελευταίου στο Ιντερλάγκος. Υπό άλλες συνθήκες, στον πρωτοπόρο της βαθμολογίας θα αρκούσε να τερματίσει έκτος στον τελευταίο αγώνα για να εξασφαλίσει τον τίτλο (ακόμη κι αν κέρδιζε ο Ρόσμπεργκ, θα πλεονεκτούσε σε ισοβαθμία με 11 νίκες έναντι 5 του αντιπάλου του φέτος). Όμως με την αλλαγή των κανονισμών και την καθιέρωση του διπλασιασμού των πόντων στο τελευταίο Grand Prix της σεζόν, οι ελπίδες του Ρόσμπεργκ-που έχει και την pole position-αυξάνονται, αν και ο Χάμιλτον εξακολουθεί να είναι το μεγάλο φαβορί.
Ο Λιούις Χάμιλτον κατακτά τον τίτλο, αν:
-νικήσει ή τερματίσει δεύτερος.
-τερματίσει από την πέμπτη θέση και άνω, εφόσον ο Ρόσμπεργκ δεν κερδίσει την κούρσα.
-τερματίσει από την έκτη θέση και άνω, εφόσον ο Ρόσμπεργκ δεν είναι στην πρώτη δυάδα.
-τερματίσει από την όγδοη θέση και άνω, εφόσον ο Ρόσμπεργκ δεν είναι στο βάθρο.
-τερματίσει από την ένατη θέση και άνω, εφόσον ο Ρόσμπεργκ είναι πέμπτος.
-τερματίσει ακόμη και εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας, αν ο Ρόσμπεργκ δεν είναι στην πεντάδα.
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ κατακτά τον τίτλο, αν:
-νικήσει και ταυτόχρονα ο Χάμιλτον είναι τρίτος ή σε χειρότερη θέση.
-τερματίσει δεύτερος και ταυτόχρονα ο Χάμιλτον είναι έκτος ή σε χειρότερη θέση.
-τερματίσει τρίτος και ταυτόχρονα ο Χάμιλτον είναι έβδομος ή σε χειρότερη θέση.
-τερματίσει τέταρτος και ταυτόχρονα ο Χάμιλτον είναι ένατος ή σε χειρότερη θέση.
-τερματίσει πέμπτος και ταυτόχρονα ο Χάμιλτον είναι δέκατος ή και εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας.
Υπενθυμίζεται πως ο πρώτος κάθε αγώνα στη Formula 1 βαθμολογείται με 25, ο δεύτερος με 18, ο τρίτος με 15, ο τέταρτος με 12, ο πέμπτος με 10, ο έκτος με 8, ο έβδομος με 6, ο όγδοος με 4, ο ένατος με 2 και ο δέκατος με 1. Απλώς οι βαθμοί αυτοί στο τελευταίο Grand Prix διπλασιάζονται, σε μια απόφαση που λήφθηκε πριν την έναρξη της σεζόν για να γίνει πιο ενδιαφέρον μέχρι και το φινάλε το πρωτάθλημα. Σε περίπτωση ισοβαθμίας των πιλότων, πρωταθλητής αναδεικνύεται αυτός με τις περισσότερες νίκες, που στην προκειμένη περίπτωση θα είναι ο Λιούις Χάμιλτον.
Σημειώνεται πως οι δύο Red Bull, των Σεμπάστιαν Φέτελ και Ντάνιελ Ρικιάρντο, θα αρχίσουν από την τελευταία θέση καθώς οι αεροτομές κρίθηκαν... παράνομες. «Όταν ελέγχαμε την εμπρός αεροτομή των μονοθεσίων 01 και 03, διαπιστώθηκε ότι η εμπρός αεροτομή μπορεί να λυγίζει κάτω από αεροδυναμικό φορτίο», ήταν το πόρισμα μετά το σχετικό έλεγχο που έγινε με την ολοκλήρωση στις κατατακτήριες.
Διάβασε το πλήρες άρθρο εδώ: Από το τέλος του grid θα ξεκινήσουν οι Vettel και Ricciardo λόγω παράνομης εμπρός πτέρυγας [Ανανεωμένο] - Autoblog.gr
Follow us: @Autoblogr on Twitter | Autoblog.gr on Facebook
Αναλυτικά τα αποτελέσματα στις χθεσινές κατατακτήριες
1. Ρόσμπεργκ Mercedes 1:40.480
2. Χάμιλτον Mercedes 1:40.886
3. Μπότας Williams 1:41.0250
4. Μάσα Felipe Massa Williams 1:41.119
5. Ρικιάρντο Red Bull 1:41.267
6. Φέτελ Red Bull 1:41.893
7. Κβίατ Toro Rosso 1:41.908
8. Μπάτον McLaren 1:41.964
9. Ραϊκόνεν Ferrari 1:42.236
10. Αλόνσο Ferrari 1:42.866
11. Μάγκνουσεν McLaren 1:42.198
12. Βερνιέ Toro Rosso 1:42.207
13. Πέρες Force India 1:42.239
14. Χούλκενμπεργκ Force India 1:42.384
15. Σούτιλ Sauber 1:43.074
16. Γκροσάν Lotus 1:42.768
17. Γκουτιέρες Sauber 1:42.819
18. Μαλδονάδο Lotus 1:42.860
19. Κομπαγιάσι Caterham 1:44.540
20. Στίβενς Caterham 1:45.095
Η βαθμολογία των οδηγών :
1. Χάμιλτον 334
2. Ρόσμπεργκ 317
3. Ρικιάρντο 214
4. Φέτελ 159
5. Αλόνσο 157
6. Μπότας156
7. Μπάτον 106
8. Μάσα 98
9. Χούλκενμπεργκ 80
10. Μάγκνουσεν 55
Η βαθμολογία των κατασκευαστών :
1. Mercedes 651
2. Red Bull 373
3. Williams 254
4. Ferrari 210
5. McLaren 161
6. Force India 127
7. Toro Rosso 30
8. Lotus 10
9. Marussia 2
10. Sauber 0
*Πηγή: sport-fm.gr*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου