Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Μόγιες: «Είμαι αγχωμένος, αλλά έχω καλό προαίσθημα »

Για το πρώτο του παιχνίδι στον πάγκο της Ρεάλ Σοσιεδάδ, μίλησε ο Ντέιβιντ Μόγιες, ενόψει του αποψινού παιχνιδιού με την Ντεπορτίβο Λα Κορουνία για τη 12η αγωνιστική της Primera Division.

Μόγιες: «Είμαι αγχωμένος, αλλά έχω καλό προαίσθημα »
Σε μία εμφάνιση ανάλογη με το παιχνίδι κόντρα στην Ατλέτικο ελπίζει ο Ντέιβιντ Μόγιες, δηλώνοντας ότι αισθάνεται αγχωμένος για το ντεμπούτο του στον πάγκο της Ρεάλ Σοσιεδάδ.

«Είμαι αγχωμένος, αλλά έχω καλό προαίσθημα. Έχω την αίσθηση ότι το γεγονός ότι δεν έχουμε νίκη εκτός έδρας θα μας δώσει την ώθηση να το αλλάξουμε», τόνισε ο πρώην τεχνικός της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Ο νέος προπονητής των Βάσκων μίλησε, επίσης, και για την εβδομάδα που πέρασε στην Ισπανία, λέγοντας πως: «Την απόλαυσα. Ήταν μία εξαιρετική πρώτη εβδομάδα εδώ. Πρέπει να γνωρίσω τους παίκτες, το Σαν Σεμπαστιάν και τους φιλάθλους της ομάδας. Πρωτίστως, όμως, πρέπει να μάθω καλύτερα τους παίκτες». *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: