Σάββατο 11 Ιουλίου 2015

Λούκας: «Μου λείπει η Γαλικία»

Στην Ισπανία φαίνεται να «ταξιδεύει» το μυαλό του Λούκας Πέρεθ, ο οποίος με βραδινό μήνυμά του στο Twitter έγραψε πως του λείπει πολύ η Γαλικία.

Λούκας: «Μου λείπει η Γαλικία»
Μετά τα δημοσιεύματα στην Ισπανία που θέλουν τον Λούκας Πέρεθ να επιθυμεί να επιστρέψει ακόμα στη Λα Κορούνια ήταν η σειρά του 29χρονου άσου να εκφράσει με τον δικό του τρόπο την επιθυμία να αγωνιστεί στην Ντεπορτίβο.

Συγκεκριμένα, ο Ισπανός μεσοεπιθετικός που ξεχώρισε στην πρόσφατη επικράτηση του ΠΑΟΚ με σκορ 6-0 επί της Λοκομοτίβα Ζάγκρεμπ έγραψε το βράδυ ένα μήνυμα στο Twitter.

«Είμαι μακριά, αλλά σας νοιώθω κοντά μου. Μου λείπει η χώρα μου. Καλή ημέρα για όλους σας στην όμορφη Γαλικία», ήταν το… τιτίβισμά του.

Δείτε το tweet




*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: