Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

Ανακοίνωσε Αλντερβάιρελντ η Τότεναμ!!


Παίκτης της Τότεναμ είναι με κάθε επισημότητα ο Τόμπι Αλντερβάιρελντ, συμφώνησε με τους Λονδρέζους και υπέγραψε συμβόλαιο που θα τον κρατήσει στο «Γουάιτ Χαρτ Λέιν» για τουλάχιστον μέχρι το 2020!

Ανακοίνωσε Αλντερβάιρελντ η Τότεναμ!

Τα «σπιρούνια» δούλεψαν για πολύ καιρό πάνω στην υπόθεση του Βέλγου αμυντικού και κατάφεραν μετά την συμφωνία τους με την Ατλέτικο Μαδρίτης, να κερδίσουν και την εμπιστοσύνη του ίδιου.

Ο 26χρονος άσος υπέγραψε συμβόλαιο πενταετούς διάρκειας, το οποίο θα τον διατηρήσει στο Λονδίνο έως το 2020.

Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της Τότεναμ, ο Αλντερβάιρελντ ανέφερε: «Είμαι πολύ περήφανος που είμαι παίκτης της Τότεναμ. Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ και ελπίζω να έχω μία φανταστική περίοδο με την ομάδα. Από την αρχή ήξερα πολλά για τον σύλλογο από τους Βερτόνχεν, Ντεμπελέ και Τσαντλί».

Πηγή: england365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: