Τετάρτη 5 Αυγούστου 2015

Δίνει μια περιουσία για να μοιάσει στον Κριστιάνο! (pics)

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο έχει εκατομμύρια θαυμαστές στον κόσμο. Κανένας όμως δεν είναι σαν έναν 17χρονο Δανό, που τον ακολουθεί παντού και ξοδεύει χιλιάδες ευρώ για να του μοιάσει.

Δίνει μια περιουσία για να μοιάσει στον Κριστιάνο (pics)

inner

«Έχω πάθος με τον Ρονάλντο. Δεν ξέρω πόσα έχω ξοδέψει για να τον μιμηθώ, αλλά σίγουρα είναι χιλιάδες ευρώ. Τον έχω συναντήσει κάποιες φορές και δεν μπορώ να σας πω πόσο φανταστικός τύπος είναι. Μια μέρα περίμενα έξω από το προπονητικό κέντρο για πέντε ώρες μόνο για να τον δω. Τώρα με ξέρει κι αυτός και κάθε φορά που πηγαίνω στη Μαδρίτη μπορώ να τον συναντήσω, κάτι που με κάνει περήφανο. Δεν είναι απλά το πάθος μου, αλλά μου δίνει και κίνητρο. Όλοι οι φίλοι μου, όλη η οικογένειά μου με φωνάζει Κριστιάνο. Ξέρουν το πάθος μου και το σέβονται. Μπορεί κάποιοι να με θεωρούν τρελό, αλλά αυτός είμαι. Μου λένε να είμαι ο εαυτός μου, αλλά δεν μπορώ να είμαι περισσότερο ο εαυτός μου από ό,τι τώρα», δήλωσε.

inner
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: