Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Σλότερ: «Δεν ανέχομαι να σπιλώνουν την υπόληψή μου»


Σλότερ: «Δεν ανέχομαι να σπιλώνουν την υπόληψή μου»

Θέση για τα περί πλαστού κοινοτικού διαβατηρίου πήρε ο Μάρκους Σλότερ ισχυριζόμενος πως όλα έγιναν νομότυπα.

Ο Μάρκους Σλότερ και ο Άντι Πάνκο έχουν βρεθεί στο επίκεντρο έρευνας, καθώς υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις πως τα κοινοτικά διαβατήρια με τα οποία αγωνίζονταν πέρσι στην Ισπανία ήταν πλαστά.

Ο Αμερικανός σέντερ της Νταρουσάφακα και μέχρι πέρσι της Ρεάλ έσπασε τη σιωπή του. «Δεν θα ανεχτώ από κανέναν να σπιλώνει την υπόληψή μου. Έμαθα για την έρευνα αυτή πριν από λίγες μέρες και είμαι στη διάθεση των αρχών για να βοηθήσω με οτιδήποτε χρειαστεί από τη δική μου πλευρά. Πάντως ξεκαθαρίζω πως δεν φέρω καμία ευθύνη», τόνισε, ενώ υπεραμύνθηκε και του ατζέντη του. «Δεν έγινε κάτι παράνομο. Όσο ήμουν στη Ρεάλ δεν μου είπαν ποτέ τίποτα για το διαβατήριό μου. Όλα τα χαρτιά που είχαμε καταθέσει είχαν γίνει αποδεκτά από τις αρμόδιες αρχές», πρόσθεσε.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: