Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται ο Κριστιάν Νασούτι

Ετοιμος και εντυπωσιασμένος ο Νασούτι

Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται ο Κριστιάν Νασούτι για λογαριασμό του Άρη. Ο Αργεντινός αμυντικός αποθεώθηκε από φιλάθλους των «κιτρίνων» και δήλωσε έτοιμος να προσφέρει στη νέα του ομάδα.
«Είμαι πολύ ικανοποιημένος που ήρθα στην Ευρώπη, επιλέγοντας τον Άρη για να συνεχίσω την καριέρα μου. Έχω διάθεση και όρεξη για να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα. Εντυπωσιάστηκα από την υποδοχή που μου επεφύλασσαν οι φίλαθλοι του Άρη. Είμαι έτοιμος να προσφέρω στην ομάδα στη νέα σεζόν» ήταν τα λόγια του Νασούτι, ο οποίος αποθεώθηκε από πολλούς φίλους της μακεδονικής ομάδας.
Ο Νασούτι θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις και θα υπογράψει συμβόλαιο με την “κίτρινη” ΠΑΕ, ενώ η παρουσίασή του θα γίνει αύριο.
Σήμερα το απόγευμα, θα αφιχθεί στη Θεσσαλονίκη και ο Ίαν Ντέιλι, ο νεαρός Ιρλανδός, που έχει συμφωνήσει με τον Άρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: