Ο Μπαρικέλο και ο Χάμιλτον ξεκίνησαν εντυπωσιακά με τον Βραζιλιάνο και τον Βρετανό να προσπερνούν τον Ουέμπερ, ο οποίος προσπαθώντας να διατηρηθεί στην πρώτη θέση χτύπησε τη μία Μπρον, ενέργεια που του στοίχισε αργότερα. Ο Χάμιλτον στην πρώτη στροφή από την εξωτερική μεριά, ύστερα από ένα δυνατό φρενάρισμα, αντιμετώπισε πρόβλημα στον πίσω αριστερό τροχό και εκεί που διεκδικούσε την πρώτη θέση, βρέθηκε στην τελευταία μένοντας ουσιαστικά εκτός αγώνα. Ο Μάσα από την όγδοη θέση βρέθηκε στην τέταρτη, ενώ πριν τελειώσει ο πρώτο γύρος έμεινε πέμπτος μετά από το προσπέρασμα του Μπάτον. Ο Βρετανός έχανε χρόνο πίσω από τον Κοβαλάινεν, ο οποίος ήταν η αιτία να αποσπαστούν οι Μπαρικέλο, Ουέμπερ.
Οι δύο Μπρον μπήκαν πρώτες στα πιτ στοπ με τον Μπαρικέλο να βγαίνει στη δεύτερη θέση πίσω από τον Μάσα, καθώς ο Ουέμπερ γα την ενέργεια του στην εκκίνηση τιμωρήθηκε με διέλευση από τα πιτ στοπ και έχασε κάποιες θέσεις. Ο Μπάτον πολύ πιο πίσω είχε κολλήσει πίσω από αργά μονοθεσία και είχε χάσει αρκετό έδαφος. Ο Ραϊκόνεν που νωρίτερα είχε συγκρουστεί με τον Σούτιλ, κατά την έξοδο του τελευταίου από τα πιτ στοπ, εγκατέλειψε τον αγώνα.
Η στρατηγική των Μπρον για τρία πιτ στοπ φάνηκε από την αρχή ότι ήταν καταστροφική, ενώ όταν προσπάθησε να το διορθώσει με τον Μπαρικέλο, ένα πρόβλημα κατά την διάρκεια του ανεφοδιασμού, ανάγκασαν τον Βραζιλιάνο να μπει και Τρίτη φορά από τα πιτ.
Ο Ουέμπερ ήταν εντυπωσιακός και παρά την ποινή διέλευσης κατάφερε να οδηγεί την κούρσα. Ο ομόσταυλος του, Σεμπάστιαν Φέτελ τον ακολουθούσε, ενώ ο Μάσα μόνο ευχαριστημένος μπορούσε να είναι με την τρίτη θέση, καθώς ξεκίνησε από την όγδοη. Το ενδιαφέρον είχε μεταφερθεί στις Μπρον που μονομαχούσαν μεταξύ τους, με νικητή στο τέλος να βγαίνει -όπως ήταν φυσικό- ο Τζένσον Μπάτον. Ο Ρόσμπεργκ τερμάτισε τέταρτος κερδίζοντας 11 θέσεις, ενώ πέμπτος ήταν Ο Μπάτον και έκτος ο Μπαρικέλο. Στην έβδομη θέση έμεινε ο Αλόνσο, αν και πίεζε στο τέλος τις δύο Μπρον. Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσε ο Κοβαλάινεν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου