Κυριακή 12 Ιουλίου 2009

...TENORIO ! Στοίχημα....

Επιμέλεια-TENORIO !

Την Καλησπέρα μου στη παρέα.

Πάμε να δούμε τη υπάρχει στα σημερινά.

Μια αναφορά σε μερικά σημεία μετά απο την ανάγνωση των ρεπορτάζ.

Την περασμένη εβδομάδα μεσοβδόμαδα είχα επιλέξει νίκες για ΜΠΡΙΝΕ
και ΣΟΝΓΚΤΑΛ αλλά και οι δύο ομάδες δέν μας έκαναν την χάρη να
κερδίσουν και μας πήγαν στο κουβά.

Σήμερα θα είναι και πάλι στης επιλογές μου για πιθανές τους νίκες μιας
και η αντίπαλος της ΜΠΡΙΝΕ η Ναιμπερσγκουντ έχει μερικές καλές
απουσίες, την ΣΟΝΓΚΤΑΛ την επιλέγω λόγο το ότι είναι το τρένο
της κατηγορίας, με την καλύτερη άμυνα του πρωταθλήματος.

Εντάξει καλή χρυσή η γηπεδούχος με καλή φόρμα, ιδίως στήν έδρα της
με συνεχώμενες νίκες, αλλά παίζει με μια πιό έμπειρη ομάδα που έχει
στόχο την άνοδο, και πιστεύω πώς η ΣΟΝΓΤΑΛ μπορεί να μας χαρίσει
το διπλο.

Ετσι λοιπόν τα δύο βασικά μου σημεία για σήμερα θα είναι η ΜΠΡΙΝΕ και η ΣΟΝΓΚΤΑΛ.

Τώρα μερικά άλλα σημεία που θα είναι επίσης επιλογές μου,
είναι τα διπλά των ΑΤΛΕΤΙΚΟ ΜΙΝΕΙΡΟ μιάς και τα ρεπορτάζ
των αγώνων αναφέρουν οτι η Κρουζέιρο θα παραταχθεί με αναπληρωματικούς, μιάς και αγωνίζεται μεσοβδόμαδα στο δεύτερο τελικό
του λιμπερταδόρες με την Εστουδιάντες, και όπως είναι φυσικό το μυαλό
όλων στην ομάδα είναι στον αγώνα αυτό.

Επίσης λόγω φόρμας και αγωνιστηκών νέων παρουσιάζει ενδιαφέρων
το διπλό της ΤΡΟΛΧΑΤΑΝ απο το πρωτάθλημα της 2ής Σουηδίας.

Επίσης λόγω νέων ενδιαφέρων παρουσιάζει και ο ασσος της Βάασα απο
το πρωτάθλημα Φινλανδίας μιάς και η φιλοξενούμενη Τάμπερε θά έχει
πάρα πολλές απουσίες στο σημερινό αγώνα.

Αυτές λοιπόν πάνω κάτω θά είναι οι επιλογές-σκέψεις μου γιά τούς
σημερινούς αγώνες, καλή τύχη να έχετε σε ότι και αν επιλέξετε εσείς
με μοναδικό στόχο τον δρόμο πρός το ταμείο.

Καλά να περνάτε, καλο απόγευμα τα σεβη μου TENORIO !

Δεν υπάρχουν σχόλια: