Παρασκευή 10 Ιουλίου 2009

Γλυνιαδάκης και επίσημα


Από τη νέα σεζόν συμπαίκτες Γλυνιαδάκης και Μπουρούσης Ο Ανδρέας Γλυνιαδάκης είναι και επίσημα πλέον παίκτης του Ολυμπιακού. Η απόκτηση του διεθνούς σέντερ ανακοινώθηκε από τους "ερυθρόλευκους" κι έτσι ο Γλυνιαδάκης θα είναι παίκτης του Ολυμπιακού για τα επόμενα δύο χρόνια. "Ο Ολυμπιακός με ήθελε πολύ και μου το έδειξε"...

Αυτά ήταν τα πρώτα λόγια του διεθνούς σέντερ ο οποίος συνέχισε λέγοντας: "Ήθελα πολύ να παίξω στον Ολυμπιακό και χαίρομαι που πήγαν όλα καλά. Ο Ολυμπιακός θέλει να κάνει ένα βήμα παραπάνω και θέλω πολύ να βοηθήσω σ� αυτή την προσπάθεια. Η ομάδα με ήθελε και μου το έδειξε με τον καλύτερο τρόπο. Υπάρχουν άνθρωποι στον Ολυμπιακό που έχω συνεργαστεί και με έχουν βοηθήσει πολύ στην καριέρα μου, η Ευρωλίγκα έπαιξε ρόλο αλλά το πιο σημαντικό είναι ο τρόπος που με προσέγγισαν".

Όσο για τους προσωπικούς του στόχους... "Δε θέλω κάτι για μένα. Πιο πολύ με ενδιαφέρει να πετύχει η ομάδα. Να βοηθήσω όσο μπορώ για να γίνει το βήμα παραπάνω. Ήθελα χρόνια να είμαι σε μια ομάδα που θα παίζει μπάσκετ σ� ένα επίπεδο παραπάνω απ� ότι έπαιζα ως τώρα. Δεν υπάρχει άγχος. Ξέρω ότι ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος, αλλά εμένα το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να ξέρω ότι μετά από κάθε παιχνίδι θα τα έχω δώσει όλα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: