Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

ΓΚΟΥΤΙ: "Είχα προτάσεις από Ελλάδα"


Eπιμέλεια: Δ.Μ.

Το γεγονός ότι το καλοκαίρι είχε προτάσεις από ελληνικές ομάδες, αποκάλυψε ο Γκούτι. Ο Ισπανός μέσος της Ρεάλ Μαδρίτης, είχε αποφασίσει να αποχωρήσει από τη «βασίλισσα» καθώς πίστευε ότι θα χάσει τη θέση βασικού, αλλά ο Μανουέλ Πελεγκρίνι τον έπεισε να μείνει.

«Ήμουν σε σκέψεις το καλοκαίρι. Ήμουν έτοιμος να αποχωρήσω, μέχρι που ο Πελεγκρίνι μου μίλησε καθαρά και με έπεισε πως είχα θέση στην Ρεάλ. Ευτυχώς που το έκανε, διότι φέτος είμαι πιο ευτυχισμένος από ποτέ», δήλωσε ο Γκούτι.

Στη συνέχεια τόνισε οτι βρέθηκε στο στόχαστρο πολλών ομάδων, αναμεσα στις οποίες υπήρχαν και ελληνικές. «Είχα προτάσεις από Αγγλία, Ελλάδα, Ισπανία και ομάδες της Σαουδικής Αραβίας. Σε όλους απάντησα ότι θέλω να το σκεφτώ. Ήμουν στο 50-50. Δεν ήθελα να φύγω έτσι από την ομάδα. Θέλω να αποχωρήσω με το κεφάλι ψηλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: